Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Ekspert o kampanii Lidla: 2 zł za produkt nie zawsze musi oznaczać obniżkę

www.portalspozywczy.pl 27 kwietnia 2016 14:30

Od 2 maja Lidl oferuje w promocji 100 produktów w cenie po 2 zł za 1 opakowanie.  – Najnowsza kampania nie jest oczywiście czymś nowym, lecz jej skala jest już znacząca. Bez wątpienia, ponownie wzbudzi zainteresowanie klientów i zwiększy odwiedziny placówek tej sieci – mówi dla serwisu portalspozywczy.pl Andrzej Wojciechowicz, szef firmy doradczej FMCG Business Consulting.

Andrzej Wojciechowicz podkreśla, że na pewno nie jest to wyprzedaż nadmiernych zapasów.  

– Znaczący udział produktów świeżych w jej realizacji oznacza zarówno elastyczność wdrażania jak i utrzymania małej, acz akceptowalnej marży – wyjaśnia ekspert.

Zaznacza, że w przypadku produktów świeżych nie istnieje ryzyko masowego zakupu przez klientów w celu zgromadzenia zapasu oraz nie wystąpi po promocyjna zapaść sprzedaży. Udział marki własnej zaowocuje jej lepszym postrzeganiem wśród klientów. 

– Jest to kolejna dobrze przemyślana i policzona kampania promocyjna Lidla. Cena 2 zł za produkt nie zawsze musi oznaczać obniżkę ceny. Poza tym, warto prześledzić poziom cen na suplementarne do promowanych produkty. Może się okazać, że marża mix sieci nie tylko na tym nie ucierpi, ale wręcz wzrośnie – podsumowuje Andrzej Wojciechowicz.

Całość na portalspzoywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Amigo 2016-04-27 18:36:07

    Ostatnio miałem marną przyjemność próbowania oleju

    z pestek dyni marki lidlowskiej DE LUX , masakra , co za syf. Najgorzej wydane 12 zł. Wolę zapłacić 35 zł za

    Steireroel Austria, pyszny. Wszystkie polskie oleje dyniowe

    są robione z chińskich syfiastych pestek, zero jakości.

    Pozdrawiam miłośników oleju styryjskiego.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 553718

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.