Ekspert o sprawie Tigera: Pamięć konsumentów jest krótka

www.portalspozywczy.pl 31 sierpnia 2017 11:33

- Brak spadku sprzedaży energetyka Tiger mnie nie dziwi. Konsumenci lubią wylewać swoje żale w internecie, jednak przy półce sklepowej już o tym zapominają - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Michał Maciejewski, strategy director w agencji Pitted Cherries.

- Tak działa internet. Łatwo jest zostawić anonimowy komentarz, najlepiej negatywny, zmieszać kogoś z błotem. Jednak, gdy jesteśmy w sklepie, to działają przede wszystkim nasze stare przyzwyczajenia zakupowe. Komentarze w internecie w stylu: "już więcej tego nie kupię" itp. traktowałbym z przymrużeniem oka. Owszem, może ta osoba nie kupi Tigera przy pierwszej czy drugiej wizycie w sklepie, ale dobra promocja skusi ją do ponownego zakupu i powrotu do marki - podkreśla Michał Maciejewski.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • roxanna 2017-09-10 09:30:41

    Nie widzę sensu w tym aby wypominać im ten błąd wieki przeprosili to można zapomnieć już o sprawie i jak widać większość jest też za tym i tak powinno być :)

  • dora 2017-09-07 13:42:56

    Prawidłowo, sprawa dawno zakończona. Przepraszali gdzie się dało kogo się dało.

  • 55966 2017-09-06 21:26:39

    Też tak uważam, przecież ludzie nie są ślepi i widzą, że oni rzeczywiście działają, a nie są tylko puste słowa, jak im przykro.

ZOBACZ WSZYSTKIE (17)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7810

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 554491

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.