Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Ekspert ocenia ostatnie przejęcia Carrefoura

www.portalspozywczy.pl 30 czerwca 2015 19:06

Zdaniem Piotra Grauera, dyrektora w dziale doradztwa transakcyjnego KPMG, w transakcji przejęcia przez Carrefoura spółki Galerie Alkoholi wcale nie musi chodzić o atrakcyjne lokalizacje sklepów.

- Nie jest wykluczone, że Carrefour zdecyduje się na testowanie sklepów z alkoholem, tak jak dotychczas miało to miejsce w tych placówkach. Po likwidacji Galerii Alkoholi oraz utworzeniu w ich miejsce nowych Carrefourów, mogłyby się okazać, że część z nich konkuruje z już istniejącymi sklepami francuskiej sieci. Jednocześnie rozszerzenie oferty o specjalistyczne sklepy z alkoholami może się okazać atrakcyjne dla konsumentów - wyjaśnia.

Taka oferta byłaby interesująca dla klientów robiących zakupy w Carrefourze, którzy alkohol mogliby kupować w sąsiednim sklepie funkcjonującym jednak pod innym szyldem oraz na innych zasadach – zauważa Piotr Grauer w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl.

 

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • sammyk 2015-06-30 23:51:53

    Teraz chwytaja sie chyba tylko tego, co mogą, zwłaszcza, że na forum gowork.pl/opinie_czytaj,6664 pracownicy węszą kłopoty.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9428

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 550351

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.