Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Ekspert PR: Premier chciała być bliska ludziom, a wyszła na bliską wielkiemu biznesowi

Autor: dlahandlu.pl 14 lipca 2015 10:05

Ekspert PR: Premier chciała być bliska ludziom, a wyszła na bliską wielkiemu biznesowi Premier Kopacz zachwalała zakupy w Biedronce, fot. PTWP

- Chociaż w ostatnich kilku latach Biedronka, jako idealny sklep dla statystycznego Polaka pojawiała się wielokrotnie w wielu kampaniach i na ustach polityków, to nie polecam stosowania tego argumentu w przyszłości. Posługiwanie się przykładem konkretnej firmy bez odpowiedniego powodu, bez pretekstu wywołującego daną markę do tablicy będzie zawsze rodzić niezrozumienie i poczucie braku zasadności użycia tego przykładu. Polityka powinna być wolna od logotypów, szyldów, metek i każdorazowe sięgniecie po nie powinno być kilkakrotnie przemyślane - mówi Sebastian Hejnowski, prezes agencji marketingowej MSL Group.

- Wybory prezydenckie przeniosły ciężkość dyskusji polityków z poziomu trudno zrozumiałego dla statystycznego Polaka na tematy związane z codziennością każdego Kowalskiego. Tym samym obserwujemy festiwal obietnic i automatycznie rolą strony opozycyjnej w wyścigu do rządzenia jest poddawanie pod wątpliwość każdej składanej przez konkurencję polityczną propozycji, pokazywanie wad i negatywnych konsekwencji nowych deklaracji. Szczególnie tych, które bezpośrednio dotyczą portfeli społeczeństwa, dlatego też nie dziwi riposta pani premier w temacie propozycji nowego podatku dla dużych sieci detalicznych i instytucji finansowych. Mam wrażenie, że premier Kopacz chciała powiedzieć, że zna problemy zwykłych ludzi. Wie, że nawet zarabiając poniżej średniej krajowej można żyć godnie, a zakupy w dyskontach są „ok”, ponieważ są to dzisiaj główni dostawcy towaru do gospodarstw domowych. Chciała być po prostu bliska ludziom, a wyszła na bliską wielkiemu, zagranicznemu biznesowi - uważa Sebastian Hejnowski.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • sklepikarz od 20 lat 2015-07-15 08:19:41

    Nie rozumiem takiego pokrętnego tłumaczenia. Powiedziała co chciała powiedzieć. Przecież premier Kopacz w sposób jasny i prosty wsparła "niebezinteresownie" Biedronkę i wielkie sieci handlowe.

    Autor słusznie zauważył, że dzieje się tak od dawna.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,99

  • Śr

    2,02

  • Min

    1,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9629

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.