Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Ekspert: Spożywcze zakupy on-line zajmują niewiele mniej czasu niż w dyskoncie

www.portalspozywczy.pl 4 kwietnia 2016 13:07

Ekspert: Spożywcze zakupy on-line zajmują niewiele mniej czasu niż w dyskoncie Radosław Kaczmarek, Strategy Consultant & Partner w agencji strategicznej Melting Pot. Fot. Melting Pot

Chociaż e-handel spożywczy jest bardzo szybko rosnącym segmentem e-commerce w Polsce, to istnieje jeszcze wiele barier, które mu w tym wzroście przeszkadzają. Podstawowe argumenty kategorii – łatwość, szybkość i wygoda zakupów – pozostawiają wiele do życzenia – mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Radosław Kaczmarek, Strategy Consultant & Partner w agencji strategicznej Melting Pot.

Radosław Kaczmarek tłumaczy, że Polacy są przyzwyczajeni do zakupów w formie tradycyjnej i czerpią z tego przyjemność. – Jeśli dodamy do tego dodatkową cenę dostawy, wciąż niepełną ofertę i mocno ograniczony zasięg większości e-sklepów, widzimy, że Polacy mają cały czas za dużo powodów, żeby rezygnować z klikania w 1 kg bananów – mówi dla serwisu portalspozywczy.pl Radosław Kaczmarek.

– Polskie e-sklepy spożywcze wciąż uczą się prostego, intuicyjnego User Experience, a pierwsze zakupy on-line zajmują niewiele mniej niż zakupy w pobliskim dyskoncie – tłumaczy ekspert firmy Melting Pot.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,99

  • Śr

    3,86

  • Min

    1,89

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9629

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.