Ekspert: Trend wegański będzie rósł w siłę

www.portalspozywczy.pl 29 października 2018 14:01

Ekspert: Trend wegański będzie rósł w siłę Fot. Shutterstock.com

Obecnie w kulturze na znaczeniu zyskuje trend „wellbeingu”, promujący zdrowy, zrównoważony i odpowiedzialny styl życia. Wzrasta świadomość wpływu pożywienia na zdrowie oraz samopoczucie, co przekłada się na poszukiwanie przez konsumentów produktów w pełni naturalnych, niskoprzetworzonych, świeżych i najlepiej roślinnych, w tym wegańskich - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Anna Niewiadomy, Senior Consultant w PwC.

- Produkty pochodzenia odzwierzęcego są coraz częściej wśród świadomych osób na cenzurowanym ze względu na ich potencjalnie negatywny wpływ na zdrowie (choroby cywilizacyjne, alergie).  W mniejszym stopniu z powodów etycznych – w walce o dobro zwierząt i planety - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Anna Niewiadomy, Senior Consultant w PwC.

- Warto zaznaczyć, że nie jest chwilowy trend, ani moda, która przeminie. Bez wątpienia dziś produkty wegańskie to niszowe zjawisko. Ludzi, którzy dziś określają się mianem wegetarian lub wegan, jest w Polsce około  8% (Mintel 2017), ale wszystko wskazuje na to, że ten trend będzie rósł w siłę - dodaje.

- Sieci wychodzą naprzeciw oczekiwaniom wegetarian i wegan, wprowadzają produkty wegańskie pod markami własnymi (Biedronka Food Veggie, Lidl z marką Naturalnie; Kaufland K-take it vegge czy sieć Netto Naturli) - tłumaczy.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    17,99

  • Śr

    14,78

  • Min

    8,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7626

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.