Ekspert: Tygodnie tematyczne zwiększają koszyk zakupowy

www.portalspozywczy.pl 11 kwietnia 2016 12:30

Podczas tygodni tematycznych organizowanych w sieciach handlowych, klienci częściej niż zazwyczaj sięgają po produkty. – Dzięki temu zwiększa się wielkość jednorazowych zakupów – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Radosław Kaczmarek, Strategy Consultant & Partner w agencji strategicznej Melting Pot.

Radosław Kaczmarek, Strategy Consultant & Partner w agencji strategicznej Melting Pot uważa, że jedną z głównych korzyści takich tygodni dla sieci handlowych jest generowanie dodatkowego ruchu w sklepach, dzięki czemu zwiększa się wielkość jednorazowych zakupów. 

Polacy, zdaniem Radosława Kaczmarka, to łowcy okazji i chętnie „polują” na produkty, które mogą zaraz zniknąć, bo ktoś inny je wykupi. 

– Z punktu widzenia sieci taka postawa pozwala stymulować impulsowe dokładanie, często zbędnych produktów do koszyka. A na takim koszyku marże są dużo lepsze niż na produktach regularnych – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Radosław Kaczmarek.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,29

  • Śr

    4,30

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8070

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.