Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Ekspert: W sieci klient kupuje "oczami"

Autor: Monika Szczupak, Business Development Manager, Feedink 29 lipca 2016 09:26


Konsument siadający przy laptopie w swoim czasie wolnym, z większą przyjemnością przebrnie przez cały szczegółowy opis produktu, dlatego opisy produktów powinny być wyczerpujące i podane w atrakcyjnej formie.


Jednak znaczna część klientów „kupuje oczami”, dlatego istotna jest prezentacja zdjęć. Produkt powinien być ukazany z wielu perspektyw, tak, aby oddać jego rzeczywiste wymiary, a także wyeksponować wszystkie istotne detale. Wykonanie serii zdjęć umożliwi natomiast obracanie produktu o 360 stopni. Jeżeli budżet na to pozwala, warto zainwestować również w prezentację produktu poprzez filmy. 
Produkt powinien być widoczny w internecie wszędzie tam, gdzie zaglądają potencjalni klienci: czyli do sieci afiliacyjnych, porównywarek cenowych, czy na Facebook'a.
Informacje do kilku kanałów promocji pozwalają dostarczyć pliki produktowe na bieżąco aktualizowane o informacje i promocjach i rabatach cenowych.
Obsługę klienta e e-sklepach zapewnia infolinia, której pracownicy udzielając o produkcie wyczerpującej informacji, mają szansę przekonać klienta do zakupu. Jednak to tradycyjne rozwiązanie coraz częściej współgra lub jest zastępowane przez live chat. Tutaj pracownik chatu ma więcej czasu na przemyślenie i udzielenie rzetelnej, ale perswazyjnej odpowiedzi. Live chat pozwala również na śledzenie ruchu na naszej stronie – dowiadujemy się, jak klient na nią trafił. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9302

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.