Ekspert: Wyróżnikiem outsourcingu 3.0 jest uzyskanie dostępu do relacji

Autor: dlahandlu.pl 4 czerwca 2019 09:56

Outsourcing trzeciej generacji polega na poszukiwaniu specjalistów, dostępie do wiedzy i kompetencji ekspertów z konkretnych, często bardzo wąskich dziedzin. W branży retail, klient może stworzyć u siebie dział projektujący lokale w centrach handlowych, ale może też zlecić to doświadczonej firmie zewnętrznej, która wykonuje projekty dla sieci handlowych. Partner korzysta często z najnowszych rozwiązań technologicznych, które zapewniają wzrost konkurencyjności. Należy do nich m.in. środowisko projektowe BIM (ang. Building Information Modeling).

- Przewagą BIM jest to, że to nie tylko sam projekt, ale też źródło danych. Model 3D oraz cała dokumentacja projektowanego sklepu znajduje się w chmurze. Dzięki temu dostęp do niego mają wszyscy uczestnicy procesu projektowego, wykonawcy, a przede wszystkim inwestor, dla którego jest to doskonałe narzędzie do nadzorowania całości i aktywnego uczestniczenia w projekcie - podkreśla Piotr Wroczek, Project Director Workshop.re. - Poza tym BIM umożliwia sprawne analizowanie kosztów oraz ilości potrzebnych materiałów poprzez generowanie zestawień, a także szybkie wyłapywanie błędów za pomocą stałego podglądu w 3D. Warto wspomnieć, że każda aktualizacja projektu jest od razu widoczna zarówno w modelu, jak i zestawieniach. W przyszłości z pewnością praca w BIMie stanie się czymś wręcz obowiązkowym - dodaje.

Poza wiedzą i technologią ważnym wyróżnikiem outsourcingu 3.0 jest uzyskanie dostępu do relacji. W branży retail będą to kontakty z różnymi centrami handlowymi i koordynatorami zarówno w kraju, jak i regionie CEE. Dzięki temu w sposób sprawny i kompleksowy firma jest w stanie przeprowadzić ekspansję sieci handlowej, uzyskując szereg niezbędnych zgód. Znajomość specyfiki konkretnego kraju oraz współpraca z lokalnymi partnerami, umożliwia projektowanie lokali, spełniających wszelkie wymogi prawne danego kraju.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,19

  • Śr

    3,80

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7280
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.