Ekspert: Zakaz handlu w niedziele wpłynie na "kreatywność" branży

www.portalspozywczy.pl 8 lutego 2018 11:26

Ekspert: Zakaz handlu w niedziele wpłynie na "kreatywność" branży Radosław Kaczmarek, Melting Pot, fot. Żelazna Studio

W trendach na rok 2018 w branży handlu detalicznego najbardziej wybija się ten, który dotyczy tego, jak obejść ustawę zakazującą handlu w niedziele - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Radosław Kaczmarek, strategy director & partner w firmie Melting Pot.

- W trendach na 2018 rok dotyczących handlu detalicznego można by pisać o rosnącej sile wegan, technologii wkraczającej coraz silniej do sieci retail, coraz ostrzejszych normach zawartości cukru w pożywieniu i jak to wpłynie na ich produkcję oraz wielu innych nowinkach - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Radosław Kaczmarek, strategy director & partner w firmie Melting Pot.

- Ale wydaje mi się, że w trendach na rok 2018 najbardziej wybija się ten, który dotyczy tego, jak obejść ustawę zakazującą handlu w niedziele. Pomijając już sam fakt i ocenę etyczną tego, że pierwszym działaniem wielu sieci handlowych było generowanie pomysłów jak ten zakaz - co prawda dziurawy - obejść - dodaje.

- Myślę, że ustawodawca jeszcze do końca nie wie, jak „kreatywnie” ten zakaz wpłynie na całą branżę i jakie trendy i rozwiązania wykreuje - mówi ekspert.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    24,99

  • Śr

    17,30

  • Min

    12,98

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7898

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.