Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Emperia konkurencyjna cenowo wobec JMP i Eurocashu

Autor: PAP 12 czerwca 2015 21:05

Notowane na GPW spółki handlu FMCG dobrze sobie radzą w środowisku deflacji. Pozytywnie zaskakuje zwłaszcza Emperia, która powinna pokazywać w dłuższym terminie duże wzrosty wyników - ocenia Marek Czachor, analityk Erste Securities.

Chociaż Emperia jest małym graczem, to wyniki spółki za I kw. tego roku pozytywnie zaskoczyły rynek. – Oczywiście sprzedaż była „płaska”, jednak Emperia popracowała nad strukturą kosztową. Spółka obniżyła koszty działalności operacyjnej i jest bardzo tania – podkreśla Marek Czachor. Zwraca uwagę, że Emperia stała się konkurencyjna cenowo wobec Eurocashu i Jeronimo Martins.

Analityk Erste Securities spodziewa się, że w kolejnych latach spółka poprawi także przychody, poprzez przejęcia sieci detalicznych. – Zapewne Emperia będzie też chciała nieco zmienić asortyment oraz poprawić marże. Usłyszeliśmy już o jej współpracy z siecią Polomarket. W związku z tym, jestem przekonany, że w dłuższym terminie w Emperii, zwłaszcza zaś w działalności sieci Stokrotka będzie następować silna poprawa wyników, na zasadzie typowej pracy organicznej – uważa Czachor.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9562

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 565497

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.