Emperia rozwija sieć supermarketów Stokrotka

Autor: portalspozywczy.pl 17 sierpnia 2011 11:18

Emperia rozwija sieć supermarketów Stokrotka

Należąca do Grupy Emperia sieć supermarketów Stokrotka, kupiła sześć nowych nieruchomości przeznaczonych pod budowę sklepów. W pierwszych dwóch kwartałach tego roku ruszyło siedem nowych Stokrotek, a plany na 2011 rok zakładają otwarcie ok. 20 lokalizacji pod tym szyldem.

Dywizja detaliczna Grupy Emperia - w której skład wchodzą sieci sklepów: Stokrotka, Delima, Społem Tychy i Maro Markety - liczy obecnie 233 sklepy. Spółka nieustannie poszukuje lokalizacji dla nowych placówek i prowadzi rozmowy z sieciami zainteresowanymi dołączeniem do Grupy.

Jak pisaliśmy wcześniej, Emperia Holding rozpoczęła w czerwcu 2011 roku proces aukcyjny mający na celu wybór inwestora dla segmentu detalicznego. Spółka skompletowała już zespół doradców w tym procesie: Roland Berger Strategy Consultants - jako doradca komercyjny, KPMG Advisory - doradca inwestycyjny oraz Dewey & LeBoeuf - doradca prawny. Zakończenie procesu aukcyjnego i wybór inwestora dla dywizji detalicznej jest planowany na koniec I kwartału 2012 roku.

- Notujemy duże zainteresowanie tą częścią biznesu zarówno ze strony inwestorów branżowych jak i finansowych. Niezależnie od ogłoszonego procesu aukcyjnego zamierzamy rozwijać nasze sieci detaliczne. Pozwoli nam to na zwiększenie wartości tego segmentu - lub w wypadku nie uzyskania satysfakcjonującej oferty - wzmocnienie pozycji na rynku - powiedział Artur Kawa, prezes Emperia Holding SA.

W opinii zarządu spółki wartość spółek detalicznych (bez nieruchomości) kształtuje się na poziomie 900 mln zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,29

  • Śr

    3,01

  • Min

    2,29

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7882
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.