Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Emperia: Sklepy franczyzowe nie rozwijają się tak szybko, jak zakładaliśmy

www.portalspozywczy.pl 16 maja 2017 14:08

Stokrotka w 2017 r. planuje otworzyć łącznie 90 sklepów. Docelowo do końca 2017 roku Stokrotka chciałaby mieć 265 supermarketów, 117 marketów oraz 80 sklepów franczyzowych - poinformował Dariusz Kalinowski, prezes Emperia Holding SA.

- Otwarcie 90 sklepów w 2017 roku to ambitny plan, ale zamierzamy go zrealizować. Większość otwarć będzie realizowana w II półroczu. Mamy zabezpieczone lokalizacje pod wszystkie supermarkety, które otworzymy - poinformował Dariusz Kalinowski, prezes Emperia Holding SA.

Dodał, że widzi największy potencjał w rozwoju formatu marketów, natomiast sklepy franczyzowe nie rozwijają się tak szybko, jak Stokrotka zakładała, ponieważ spółka stawia bardzo wysokie wymagania przedsiębiorcom, którzy chcą wejść we współpracę franczyzową i nie każdy z nich jest w stanie takie warunki spełnić.

Stokrotka aktualnie skupia się na korekcie (zmniejszaniu) poziomów zatrudnienia w sklepach po styczniowej podwyżce wynagrodzeń oraz na wdrażaniu nowych rozwiązań w zakresie zarządzania zapasami. Spółka intensyfikuje też działania w obszarze marki własnej, czyli pracuje nad nowym konceptem marki własnej, który długofalowo ma być jednym z kluczowych projektów budujących przewagę sieci na rynku

Sieć przygotowuje się również do kumulacji otwarć nowych sklepów w II półroczu. Stokrotka testuje też nowy format 5 market i przygotowuje się do kolejnych otwarć w formacie convenience. - Obecnie mogę powiedzieć, że jesteśmy zadowoleni z formatu convenience oraz z wyników sprzedaży, który już od pierwszych dni generował obroty przekraczające nasze założenia. Jeśli testy pierwszych 10 sklepów wypadną pomyślnie, nastąpi proces wdrażania tego formatu - mówił prezes Stokrotki. W najbliższych tygodniach otwarte zostaną kolejne placówki z logo "5". Będą one powstawały w bliskiej odległości od centrów dystrybucyjnych, bo w przypadku sklepów o powierzchni 100 mkw. logistyka jest jednym z bardziej kosztownych procesów w całej działalności sklepu.

Spółka rusza również z pierwszą telewizyjną akcją reklamową - chce przetestować skuteczność reklamy telewizyjnej w porównaniu do reklamy radiowej. Wdrożenie nowej komunikacji marketingowej ma nastąpić 17 maja br.

Portalspozywczy.pl

 

 

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    4,74

  • Min

    3,32

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9558

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 550351

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.