Empik: Paragon uczestnika programu lojalnościowego wyższy o 25 proc. od standardowego

Autor: dlahandlu.pl 21 sierpnia 2017 14:42

W ciągu roku program lojalnościowy Mój Empik zarejestrował ponad 2,2 mln użytkowników, a poprzez karty przechodzi już blisko 50% wartości transakcji, zaś 200 tysięcy użytkowników aplikacji mobilnej posiada wirtualną kartę Mój Empik.

W najbliższym czasie firma będzie się koncentrować na dalszym doskonaleniu procesu personalizacji oferty na podstawie preferencji każdego z użytkowników (historii zakupów i przeglądania asortymentu na stronie www lub w aplikacji) oraz na budowaniu promocji na różne kategorie. 

Personalizowana oferta oznacza, że do klientów trafiają informacje o tytułach czy wydarzeniach, które rzeczywiście mogą ich zainteresować. – Na przykład przesyłamy do odbiorcy zapowiedź kolejnego wydania czytanego przez niego regularnie miesięcznika, informację o premierowym tytule ulubionego autora, zapraszamy na spotkania z jego idolem w Empiku, ale również na indywidualne ekskluzywne spotkania z twórcami. Empik organizuje bowiem dla posiadaczy kart konkursy, w których do tej pory można było wygrać spotkania m.in. z Davidem Lagercrantzem – autorem kontynuacji kultowej trylogii Millenium czy z zespołem Depeche Mode – mówi Barbara Fitał.

Już blisko 50% sprzedaży przechodzi przez karty Mój Empik, średni paragon uczestnika programu jest wyższy o 25% od regularnego paragonu a 200 tysięcy użytkowników aplikacji mobilnej ma wirtualne karty. – Jesteśmy zadowoleni z tych wyników osiągniętych w zaledwie rok po uruchomieniu Mojego Empiku a tempo zapisów nawet przewyższa nasze pierwotne założenia – mówi Ewa Szmidt-Belcarz, Prezes Grupy Empik.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,13

  • Śr

    6,29

  • Min

    4,53

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9455

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.