Empik startuje z nowym formatem

Autor: gazeta.pl 26 listopada 2015 10:48

W przyszłym roku Empik rozpocznie wdrażanie nowego formatu sklepu. Zmieni się m.in. wygląd i aranżacja, a towary mają być lepiej wyeksponowane - czytamy w gazeta.pl

Wszystkie nowe lokalizacje będą otwieranie w nowym formacie. Istniejące wybrane sklepy zostaną zaś gruntownie przebudowane w ciągu kilku najbliższych lat. Empik, który obecnie liczy ponad 200 salonów, planuje kolejne otwarcia. W tym roku sieć otworzyła 13. nowych salonów. Po trzech kwartałach tego roku Empik odnotował wzrost sprzedaży o 5 proc. rok do roku.

W pierwszych trzech kwartałach spółka EM&F miała 80,47 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej z działalności kontynuowanej wobec 51,8 mln zł straty rok wcześniej. Zwiększenie straty netto wynika przede wszystkim z wyższych kosztów finansowych netto - m.in. wyższe koszty z tytułu odsetek od kredytów i pożyczek - czytamy w gazeta.pl

Przeczytaj także:

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,36

  • Śr

    4,24

  • Min

    2,98

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7990

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.