Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Esprit, GAP, Aldo czy River Island nie znikną z polskiego rynku

Property News 17 marca 2014 18:14

Decyzja Grupy Empik Media&Fashion o wycofaniu się z segmentu modowego nie spowoduje, że z naszego rynku znikną takie sieci jak Esprit, GAP, Aldo czy River Island. Robert Urbański, prezes Ultimate Fashion, spółki zależnej EM&F, zapewnia, że właściciele tych marek są zainteresowani kontynuacją działalności w Polsce.

- Decyzja Grupy EM&F o wycofaniu się z segmentu modowego w praktyce oznaczać będzie najprawdopodobniej odsprzedaż marek ich właścicielom lub nowym partnerom, którzy skupią się na dalszym rozwoju poszczególnych biznesów - mówi Robert Urbański, prezes Ultimate Fashion, spółki zależnej Grupy EM&F, która zarządza segmentem mody.

Grupa EM&F, poprzez spółki zależne w Polsce, Rosji i na Ukrainie, prowadzi sklepy w dwóch modelach biznesowych: franczyzowym (Esprit w Polsce, Rosji i na Ukraine, Aldo i GAP w Polsce) oraz na podstawie umów joint venture (River Island w Polsce i w Rosji, Oviesse w Rosji i na Ukrainie).
- W obecnej sytuacji właściciele marek są zainteresowani kontynuacją ich działalności i będą w stanie efektywnie reagować na wyzwania wymagającego otoczenia rynkowego - dodaje prezes Urbański. - Dla przykładu wyniki sklepów River Island zarówno w Polsce, jak i w Rosji są dobre, dlatego właściciel marki jest zainteresowany nie tylko ich utrzymaniem, ale też dalszą ekspansją - powiedział Robert Urbański.

W 2013 roku zostały otwarte dwa nowe sklepy River Island w Polsce - w Złotych Tarasach w Warszawie i Galerii Riviera w Gdyni. Dodatkowo na początku 2014 roku zostały przeprowadzone remonty warszawskich sklepów w Arkadii i Galerii Mokotów.

Z kolei większość umów franczyzowych, na podstawie których Grupa EM&F prowadzi sklepy marek: Esprit, GAP i Aldo, przewiduje możliwość odkupu sklepów przez franczyzodawcę po zakończeniu okresu, na którą umowa została zawarta.

- Obecnie EM&F prowadzi zaawansowane rozmowy ze wszystkimi markami franczyzowymi, mające na celu przyspieszenie realizacji opcji odkupu przewidzianych w umowach. Spółka dokonywała już tego typu transakcji. W 2011 r. odsprzedała sklepy Mango i Hugo Boss, a w lutym br. sklepy New Look do franczyzodawców - potwierdza Robert Urbański.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    17,99

  • Śr

    9,22

  • Min

    4,89

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 551164

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.