Estetyka to jeden z kluczowych aspektów serwisu technicznego

Autor: dlahandlu.pl 14 marca 2016 12:19

Serwis techniczny musi być dostosowany do indywidualnych potrzeb placówki. Każdy sklep musi jednak zwrócić uwagę na 3 aspekty: efektywność energetyczną, stan techniczny wyposażenia oraz estetykę.

Ta pierwsza bywa mylnie rozumiana wyłącznie jako płacenie niższych rachunków. Trzeba ją zaś postrzegać jako element, który może się przełożyć na wzrost sprzedaży. Efektywnością energetyczną, w kontekście biznesowym, można nazwać wielkość przychodów salonu w przeliczeniu na 1 kilowat zużytej energii. Dużą uwagę należy zwrócić też na klimatyzację, oświetlenie, instalacje elektryczne i systemy informatyczne. Systematyczne, czyli adekwatne do potrzeb, przeglądy wydłużają cykl życia i podnoszą efektywność działania sprzętu. Zmniejsza się też ryzyko wystąpienia awarii.

- Usługi serwisu technicznego wpływają na zachowanie ciągłości pracy i czynią go bardziej atrakcyjnym dla klientów. Prosty przykład: sprawna klimatyzacja, gwarantująca odpowiednią temperaturę w lokalu, czy też kompletne oświetlenie – mówi Sławomir Halbryt, prezes zarządu SESCOM S.A., firmy świadczącej usługi facility management.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7680

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.