Euro Sklep: dzięki kryzysowi przyciągnęliśmy nowych franczyzobiorców

Autor: dlahandlu.pl 1 czerwca 2010 08:19

Euro Sklep: dzięki kryzysowi przyciągnęliśmy nowych franczyzobiorców

Zdaniem Ryszarda Grabowca, z-cy dyrektora ds. rozwoju sieci, pozornie niekorzystny czas spowolnienia gospodarczego przełożył się na większe zainteresowanie przedsiębiorców franczyzą. - Wielu z nich właśnie wtedy zdało sobie sprawę, że w grupie siła, że razem można zdziałać więcej. Paradoksalnie więc, czas dekoniunktury może być korzystny dla rozwoju sieci - powiedział przedstawiciel Euro Sklepu.

Ryszard Grabowiec podkreśla, że nowi członkowie sieci są coraz bardziej świadomi mechanizmów rządzących sprzedażą. - Sami zgłaszają chęć uczestnictwa w szkoleniach, zwłaszcza tych, które dotyczą merchandisingu.

Jako franczyzodawca wymagamy od sklepów spełniania określonych standardów. Wszystkie placówki stopniowo zostaną poddane remodelingowi. Musimy bowiem konkurować ze sklepami znajdującymi się w najbliższym otoczeniu. Wyniki pokazują, że to słuszna strategia - dodaje z-ca dyrektora ds. rozwoju sieci.



Euro Sklep S.A. to organizacja handlowa o 100 proc. polskim kapitale. Zrzesza ponad 600 sklepów. Przez długi czas była obecna głównie na południu Polski. Po przejęciu sieci przez Grupę Emperia sieć prowadzi ekspansję na nowe obszary.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,43

  • Śr

    4,49

  • Min

    3,87

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 1149
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.