Eurocash nie zamierza zwalniać tempa rozwoju

Autor: Rzeczpospolita 4 listopada 2014 09:34

Zdaniem Jacka Owczarka, członka zarządu Eurocash, sytuacja na rynku dystrybucji żywności pozostaje dość trudna. Wzrost sprzedaży przy deflacji sięgającej 2 proc. jest trudny do osiągnięcia, a koszty pracy rosną, choćby z uwagi na podwyżki płac - mówi Owczarek "Rzeczpospolitej".

Całkiem dobrze w trudnych warunkach rynkowy chradzi sobie segment małych i średnich sklepów. Dynamika wzrostu sprzedaży tego segmentu jest porównywalna z dyskontami, które jak dotąd rosły szybciej. Tracą natomiast hipermarkety. Zdaniem Owczarka, "jasno można zauważyć" trend odwrotu konsumentów od sklepów wielkopowierzchniowych.

Jak czytamy w "Rzeczpospolitej", sam Eurocash nie zamierza zwalniać tempa rozwoju. Owczarek deklaruje, że rozwój sieci Delikatesy Centrum oraz Eurocash Cash & Carry utrzyma się na dotychczasowym poziomie. Na wynikach spółki w najbliższych kwartałach zaważy finalizacja połączenia KDWT i Kolportera w zakresie dystrybucji artykułów tytoniowych. Dodatkowy wzrost sprzedaży z tego tytułu powinien w przyszłym roku przekroczyć znacznie 2 mld zł - deklaruje Owczarek w rozmowie z "Rzeczpospolitą".

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8282

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563358

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.