Eurocash o ekspozycji alkoholi w sklepie

Autor: materiały prasowe 24 maja 2017 12:12

Eurocash o ekspozycji alkoholi w sklepie fot. shutterstock

Spersonalizowane opakowania butelek trunków zwracają uwagę konsumentów. Dodatkową funkcją kartonowych, drewnianych czy metalowych opakowań jest zwiększenie rozpoznawalności i świadomości marki. Największa sprzedaż estetycznie zapakowanych alkoholi odnotowywana jest w okresie świątecznym, szczególnie jeśli chodzi o zestawy, w skład których wchodzą gratisy w postaci kieliszka, szklanki lub kufla z logotypem marki - czytamy w poradnikowym blogu, prowadzonym na stronie Eurocash.

Alkohole, które stanowią główny składnik popularnych drinków, dobrze sprzedają się w towarzystwie komponentów potrzebnych do przygotowania koktajlu, np. mojito, w skład którego wchodzą: biały rum, syrop cukrowy, limonki, mięta, woda gazowana i kruszony lód. Niezbędne składniki są zazwyczaj eksponowane są na wolnostojących regałach. Dobrym pomysłem jest zawieszenie na szyjce butelki tekturowej karteczki z dodatkowym opisem produktu, przepisem na drinka lub informacją o konkursie.

Ekspozycja alkoholu na paletach lub displayach wpływa na wzrost sprzedaży sezonowej, np. w okresie letnim piw typu radler, czyli połączenia jasnego piwa i cytrusowej lemoniady. Należy pamiętać o wyraźnym opisaniu ceny piwa. Brak tej informacji sprawi, że większość potencjalnych klientów przejdzie obojętnie obok miejsca ekspozycji towaru. W pobliżu piwa powinny znaleźć się słone przekąski, tj. chipsy, które idealnie pasują do tego trunku. Podobne zabiegi warto stosować w innych okresach roku np. eksponując wina musujące w okresie karnawału, czy likiery w okresie wielkanocnym.

Na standardowych regałach panuje zasada: droższy trunek powinien znajdować się na wyższej półce. Warto pomyśleć o urozmaiceniu ekspozycji za pomocą punktowego oświetlenia. Alkohol, który sprzedaje się najlepiej, powinien być umieszczony na półce, na wysokości wzroku. Dla ułatwienia odnalezienia poszukiwanego produktu, asortyment warto uszeregować markami, zaś ceny trunków powinny rosnąć w miarę zbliżania się do kasy sklepowej - czytamy w poradniku Eurocash.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • TITIK 2017-05-25 09:47:00

    To Ameryki raczej nie odkryli.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    0,65

  • Śr

    0,30

  • Min

    0,15

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8783

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.