Eurocash przeznaczy na Akademię Umiejętności kilka mln zł rocznie

Autor: dlahandlu.pl 26 września 2016 21:05

Eurocash przeznaczy na Akademię Umiejętności kilka mln zł rocznie fot. materiały prasowe Eurocash

27 września na konferencji dla franczyzobiorców Grupy Eurocash zaprezentowana zostanie nowa wersja programu szkoleniowego dla wszystkich właścicieli sklepów franczyzowych Eurocashu - Akademia Umiejętności Eurocash (wcześniej z programu mogli korzystać franczyzobiorcy Delikatesów Centrum).

Firma zamierza przeznaczać na program kilka milinów złotych rocznie. W 2011 roku Akademia Umiejętności kosztowała Grupę Eurocash 7 mln zł.

Konferencja inaugurująca nową odsłonę Akademii zgromadzi na PGE Stadionie Narodowym w Warszawie 4,8 tys. franczyzobiorców sieci Delikatesy Centrum, abc, Groszek, Lewiatan, Euro-Sklep i Gama.

-  Dzięki szkoleniom i inwestycjom w nowe formaty Grupa Eurocash daje właścicielom sklepów narzędzia, żeby konkurowali ze sklepami Biedronka, Rossmann czy Carrefour - wyjaśnia Luis Amaral, prezes zarządu Grupy Eurocash

Eurocash całkowicie uzależniony jest od handlu niezależnego. I choć od 20 lat słyszę prognozy o śmierci handlu tradycyjnego, to cały czas należy do niego blisko połowa rynku FMCG, a Eurocash jest 2. po Biedronce największym dystrybutorem w Polsce - dodał Amaral. Jak zaznaczył prezes Grupy Eurocash na przestrzeni ostatnich 12 lat firma zainwestowała w przejęcia rynkowe 2,5 mld zł. A wielu międzynarodowych graczy jak Casino czy Tengelleman musiało się wycofać z Polski, pomimo, że zainwestowali w perspektywiczny kanał nowoczesny i wyłożyli na rozwój spore środki. 

Akademia to projekt składający się z trzech, uzupełniających się segmentów: kursów i programów szkoleniowych online, warsztatów praktycznych prowadzonych przez wewnętrznych trenerów oraz konferencji, które są miejscem wymiany doświadczeń franczyzobiorców.

 - Wspieranie konkurencyjności polskiego niezależnego handlu to jeden z priorytetów Grupy Eurocash - twierdzi Luis Amaral, prezes zarządu Grupy Eurocash. - Rzeczywistość rynkowa od wielu lat stawia przed właścicielami sklepów wyjątkowo trudne wyzwania. Jednym ze sposobów przetrwania na rynku opanowanym przez ekspansywne sieci handlowe było dla nich zrzeszanie się w systemach partnerskich i franczyzowych. Obecnie kluczowym celem wydaje się przekonanie producentów, by oparli swoje strategie sprzedażowe nie na dyskontach i hipermarketach, lecz na handlu niezależnym. Przyszłość należy do profesjonalnych przedsiębiorstw detalicznych, atrakcyjnych dla kolejnych pokoleń właścicieli sklepów. Przedsiębiorstw, w których obok sklepu spożywczego rodzina prowadzi profesjonalny sklep z alkoholami „Duży Ben” czy sklep formatu convenience „1minute”. Do tego kolejną ofertą takiego przedsiębiorstwa będzie kosmetyczny sklep z wyjątkową obsługą „Kontigo” i dojeżdżający na polską wieś „abc na kołach”. Takie przedsiębiorstwo odbuduje sprzedaż wybranych kategorii, korzystając ze sprawdzonych rozwiązań sprzedaży wina „Faktoria Win”, czasopism i prasy „Inmedio” czy oferty dedykowanych produktów marki własnej. By te rodzinne przedsiębiorstwa mogły się nieustannie rozwijać, konieczne jest równoległe poszerzanie wiedzy i wspieranie innowacyjności. Właśnie temu służy Akademia Umiejętności Eurocash - dodaje Amaral.

  • skunks 2016-09-29 19:11:32

    To sie powinno nazywać Akademia Bankructwa

  • polak 2016-09-29 19:06:56

    hahahahhah buahahahaha hehehehheheh powodzenia ci jeszcze co nie mają komorników na głowie

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    18,99

  • Śr

    14,86

  • Min

    8,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.