Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

F&F tylko w ramach Tesco, bez otwarć samodzielnych sklepów w galeriach

Autor: propertynews.pl 8 czerwca 2013 08:22

W 2012 roku ruszył pierwszy samodzielny, i jak do tej pory jedyny, sklep brytyjskiej marki odzieżowej F&F w Polska - w Centrum Handlowym Blue City w Warszawie. Choć sprzedaż produktów z tym logo w naszym kraju rozwija się, kolejnych tego typu placówek na razie nie będzie. Tesco - właściciel marki - będzie je sprzedawać w dużych i średnich sklepach Tesco.

- Naszym głównym celem było zaprezentowanie marki F&F. Tego, że możemy być obecni również w centrach handlowych. Jednak tego kierunku nie będziemy kontynuować - mówi w wywiadzie dla Propertynews.pl Ryszard Tomaszewski, prezes zarządu Tesco Polska.

Marka F&F jest obecna w 130 dużych i średnich sklepach Tesco w Polsce. Zdaniem prezesa, ogromny potencjał do rozwoju tych produktów jest w hipermarketach. Analiza wyników sprzedaży dla tej marki wykazała bowiem dwucyfrowy wzrost sprzedaży.

Firma mocno stawia teraz na budowę i modernizacje sklepów Tesco. Co roku oferta odzieży, obuwia, bielizny i akcesoriów F&F wchodzi do od kilku do kilkunastu nowych sklepów Tesco. - Stale modernizujemy stoiska F&F i powiększamy ich powierzchnię sprzedaży - mówi Ryszard Tomaszewski.

Sieć Tesco dotrzymuje także kroku w rozwoju sprzedaży on-line. - Przygotowujemy obecnie sprzedaż marki F&F przez internet. Prawdopodobnie na wiosnę w przyszłym roku ruszymy ze sprzedażą on-line w całej Polsce - podsumowuje.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,99

  • Śr

    5,95

  • Min

    2,95

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9038

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.