Firma obsługująca Carrefoura, Leroy Merlin i Etam wchodzi na polski rynek

Autor: dlahandlu.pl 15 kwietnia 2016 09:55

AB TASTY, francuski start-up specjalizujący się w testach A/B i personalizacji stron internetowych rozpoczyna działalność na polskim rynku.

Na terenie Europy z AB Tasty korzystają takie firmy jak Promod, Carrefour, Etam, Leroy Merlin, Cartier, Allianz czy też Photobox. - Polski rynek e-commerce charakteryzuje się jedną z najwyższych stóp wzrostu w Europie, tak więc optymalizacja konwersji jest bardzo istotnym tematem dla branży - tłumaczy Alix de Sagazan, współzałożycielka AB TASTY.
Zespół zajmujący się rozwojem AB TASTY na Polskę liczy 3 pracowników. Należy do nich Paweł Tomaszewski, dyrektor techniczny, a zarazem jeden ze współtwórców AB Tasty
odpowiedzialny za rozwój tego rozwiązania. Zarządza on ekipą 20 programistów. Rozwojem
sprzedaży z kolei zajmuje się Adriana Łyśniewska wraz z Julienem Crochet, wiceprezesem
firmy. Z czasem zespół ten z pewnością będzie się powiększać.

 AB TASTY oferuje rozwiązanie do testowania, personalizacji doświadczenia użytkowników oraz zwiększenia zaangażowania Internautów na stronie.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9722

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.