Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Firma Roleski przeciwnikiem produkcji marki własnej dla dyskontów

www.portalspozywczy.pl 18 kwietnia 2015 10:21

Jesteśmy przeciwnikami produkcji marki własnej dla dyskontów obecnych w Polsce i na dzień dzisiejszy nie zakładamy scenariusza, w którym to by mogło się zmienić. A wiemy, że bez tego ze swoją marką nie wejdziemy do tego kanału dystrybucji, bo niestety taka jest polityka zarządzających dyskontami – mówił podczas konferencji prasowej, promującej nową kampanię firmy Roleski Jakub Kołodziej, członek zarządu firmy Roleski.

W przeszłości firma Roleski przez kilka lat współpracowała z sieciami dyskontowymi. Dzisiaj produkty tej marki są dostępne we wszystkich kanałach sprzedaży w naszym kraju poza dyskontami.

- Nie ma możliwości, żeby jakikolwiek dyskont zaoferował nam wejście z naszym brandem na swoją półkę, nie żądając przy tym produkcji marki własnej. A my jesteśmy przeciwnikami produkcji private label dla dyskontów – twierdzi Jakub Kołodziej.

Na koniec 2014 r. Roleski wypracował ok. 300 mln zł przychodów ze sprzedaży. 

Roleski to rodzinna firma w 100 proc. z polskim kapitałem, która powstała w 1972 r. Firma ma własną konstytucję. - W tym dokumencie zawarta jest jedna, główna myśl przewodnia: firma Roleski ma trwać wiecznie. Co to oznacza? Że wszyscy, którzy jesteśmy częścią firmy, musimy zadbać o to, żeby nazwisko Roleski było synonimem dobrej, powtarzalnej jakości – podkreśla Marek Roleski, właściciel firmy.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • gość 2015-04-22 11:35:24

    I to podejście mi się podoba!

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,26

  • Śr

    4,12

  • Min

    3,39

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.