Food Show: Produkty bez konserwantów są wyzwaniem dla logistyki

Autor: dlahandlu.pl 20 marca 2018 14:28

Produkty tradycyjne i naturalne, czyli bez konserwantów są dużym wyzwaniem dla logistyki, bo zazwyczaj są to produkty o krótkiej trwałości – mówił Bogdan Woźniak, wiceprezes SDM Wieluń, podczas debaty „Żywność w centrum uwagi świata; jedzenie w randze sztuki”, jaka odbyła się podczas Food Show 2018.

Jak zauważył, firmy deklaratywnie mówią o czystej etykiecie, ale nierzadko jest to „zaklinanie rzeczywistości”. - Bliższe przyjrzenie się składowi pokazuje, że deklaracje nie pokrywają się z rzeczywistością. Tymczasem, jeśli w produkcji utrzymujemy określony rygor technologiczny i nie wzbogacamy składu w dodatki, to taka „porządność” się przydaje i zostaje doceniona przez klientów w dłuższej perspektywie - mówił.

Dodał, iż produkty tradycyjne, a więc bez konserwantów, są dużym wyzwaniem dla logistyki. - Za nie dodawanie konserwantów płaci się cenę logistyki. Nie można nadać produktowi, który nie ma cech schemizowania, czasu trwałości kilku miesięcy. W przypadku tego typu produktów jesteśmy mocno ograniczeni i musimy bardzo się starać, by dostarczyć ten produkt w odpowiednim czasie i jeszcze dać czas handlowi, by mógł go sprzedać - tłumaczył.

Debata "Żywność w centrum uwagi świata. Jedzenie w randze sztuki" odbyła się 12 marca 2018 roku w ramach Food Show 2018. Druga edycja tej imprezy zgromadziła w tym roku w Katowicach ponad 100 prelegentów, blisko 3 000 przedstawicieli branży i 10 000 gości dnia otwartego. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7271

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.