PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY
  • Partner portalu

FoodCare na FRSiH 2019: Dystrybucja buduje siłę brandu

www.portalspozywczy.pl 19 listopada 2019 18:44

– W działaniach marek jest kluczowa jakość i przede wszystkim trzeba iść tym tropem. Przy tym trzeba zwracać uwagę na oczekiwania konsumentów – powiedział Jakub Ogiński, dyrektor marketingu w FoodCare Sp. z o.o podczas debaty „Koniec ery NO NAME. Budowa marki więcej znaczy niż stworzenie produktu” w ramach XII Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

– Na rynku mamy bardzo dużo różnych marek i ich historii sukcesu. Nie warto ich powielać jeden do jednego, ale czerpać z nich inspiracje. W działaniach marek jest kluczowa jakość i przede wszystkim trzeba iść tym tropem. Przy tym trzeba zwracać uwagę na oczekiwania konsumentów, którzy z jednej strony szukają autentycznych historii, a z drugiej strony nie mają czasu, żeby je czytać i zgłębiać, dlatego trzeba dawać im proste komunikaty. A jeśli marki rosną, i jak nazwa ma odpowiednie konotacje, to jest łatwiej działać na rynku. Obecnie mamy kilka platform dystrybucji jak np. sieci handlowe, które dają zaistnieć markom. A ważna jest dostępność produktów, ponieważ lubimy produkty, które są wszędzie. Dystrybucja buduje siłę brandu – ocenił Ogiński.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,20

  • Śr

    1,01

  • Min

    0,65

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7520
Ilość aktualnych ofert: 501740

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.