Franczyzobiorca Delikatesów Centrum: Dzięki kompleksowemu serwisowi mogę skutecznie konkurować na lokalnym rynku

Autor: dlahandlu.pl 31 października 2013 11:29

Franczyzobiorca Delikatesów Centrum: Dzięki kompleksowemu serwisowi mogę skutecznie konkurować na lokalnym rynku

Wojciech Sala, właściciel Delikatesów Centrum w Sterkowcu mówi, w jaki sposób udaje mu się uzyskać przewagę konkurencyjną dzięki współpracy z Grupą Eurocash.

Jakie korzyści daje współpraca franczyzowa z Eurocash w ramach sieci Delikatesy Centrum?

Przystępując do sieci, mogłem liczyć na pełne wsparcie i doradztwo na każdym etapie prowadzenia biznesu - od wyboru najodpowiedniejszej lokalizacji sklepu, przez jego wyposażenie, sprawdzoną koncepcję detaliczną, aż po zaopatrzenie i logistykę oraz marketing. Jednym kliknięciem w systemie mogę zamówić towar. Jedna ciężarówka pozwala uzupełnić mi szybko i sprawnie zapasy. Mogę również rozszerzać swoją ofertę o produkty lokalne. Sieć oferuje mi również gazetkę promocyjną oraz akcje marketingowe. Mam również biznesowego doradcę klienta, który pomaga mnie oraz kierownikowi sklepu w analizie wyników oraz dobraniu najlepszych rozwiązań do zwiększania konkurencyjności mojego sklepu. To, co ważne, to doradca wspiera również kierownika sklepu w utrzymaniu wysokiego jakości serwisu, na przykład jak najefektywniej układać towar na półkach. Kompleksowy serwis i wsparcie Eurocashu pomaga mi w prowadzeniu biznesu, samemu byłoby mi znacznie trudniej.

Dzięki czemu udaje się Panu uzyskać przewagę na lokalnym rynku?

Cały czas mam dostęp do niezbędnej wiedzy rynkowej oraz Akademii Umiejętności Eurocash. Dzięki cyklicznym warsztatom i szkoleniom i konferencjom otrzymuję niezbędną wiedzę i wiem jak jeszcze lepiej prowadzić biznes. Również szkolenia w formie e-learningu pozwalają na swobodny dostęp do szerokiego wachlarzu wiedzy i dużej pomocy w rozwiązywaniu codziennych problemów.
Doradca klienta pomaga w analizie wyników sklepu i dobiera optymalne rozwiązania, które pomogą sprzedawać jeszcze lepiej. Otrzymuję wsparcie, jak najlepiej produkty powinny zostać wyeksponowane na półkach, aby przyciągnąć klienta. Doradca wspiera również mojego kierownika sklepu w utrzymaniu wysokiego jakości serwisu - nie zawsze muszę być obecny w sklepie. To zdecydowanie ułatwia mi pracę.

Jakie działania zostały podjęte w Pana sklepie, aby zwiększyć rentowność placówki?
W ostatnim czasie mam możliwość udziału w największej w historii polskiego handlu „Megaloterii - po sąsiedzku" Grupy Eurocash. Megaloteria obejmuje 10 000 sklepów franczyzowych Grupy Eurocash. Dzięki ogólnopolskiej kampanii reklamowej w telewizji Delikatesy Centrum są obecne w największych stacjach telewizyjnych. Pomaga ona w zwiększeniu sprzedaży w moich sklepach i zyskaniu przewagi konkurencyjnej na lokalnym rynku, a możliwość wygrania 20 samochodów miesięcznie przyciąga klientów. Dzięki kompleksowemu serwisowi, który dostarcza mi Grupa Eurocash, mogę skutecznie konkurować na lokalnym rynku.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • J. 2018-08-31 23:43:03

    P. S. Bardzo przepraszam za literówki i drobne błędy interpunkcyjne, ale bardzo ciężko jest edytować pisaninę na tym forum. Do zobaczenia w sklepie, a byłym Franczyzobiorcą życzę cierpliwości.

  • Jagoda 2018-08-31 23:32:08

    Och, umówmy się :) kto spoza handlu (sfrustrowane byłe pracownice, bądź broniący swego sklepu) wchodzi na portal dlahandlu.pl ;)

    Sklep w Turawie? Z punktu widzenia właściciela? Ciężka orka i profity w postaci szerokiego zatowarowania dla miejscowości.. Ach tak Pani Magdo, owszem można ominąć sklep i do jakiego wejść? Do GS- u, w którym nic nie ma, czy może do Cytrynki z marżą +200? Proszę omijać nasz sklep. Wszystkim będzie lepiej. Co do dostępności produktów- pewnie, zawsze znajdzie się te kilka dni w roku, ze dostawa nie dojedzie. Nie jesteśmy w stanie wyczarować towaru magiczną różdżką. Warzywa? Dziewczyny po kilka razy dziennie przebierają warzywa. W sezonie letnim walka z muszkami owocówkami nie ustępuje (notabene- puste skrzynki, to chyba na piwo), pracownicy stale się kształcą, stanowią zgraną ekipę, są mili i uczynni i stają na rzęsach, żeby Klient był zadowolony. Jestem bardzo zadowolona ze swojego składu i cięszę się, że mogą mnie wspietać swoimi kwalifikacjami. Z roku na rok coraz bardziej się rozwijamy, poszerzamy asortyment i dbamy ojakość. Staramy się dać z siebie wszystko. Dla Was. Pozdrawiam, Jagoda :)

  • ktoś 2018-05-10 11:05:58

    Do oszukanych.

    Jeśli jest ktoś z Franczyzobiorców jeszcze zainteresowany walką o swoje proszę o kontakt.

    Prokuratura rozpoczęła śledztwo.

    Dla zainteresowanych podaję e-mail meki74wp.pl

ZOBACZ WSZYSTKIE (195)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,69

  • Śr

    2,48

  • Min

    1,29

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6351

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.