Franczyzobiorcy McDonald's niezadowoleni ze strategii sieci

www.portalspozywczy.pl 17 lipca 2014 11:38

Franczyzobiorcy McDonald's niezadowoleni ze strategii sieci

Jak wynika z tegorocznej edycji raportu Janney Capital Markets, franczyzobiorcy sieci McDonalds są największymi pesymistami, od momentu gdy zaczęli być pod tym względem badani. Są niezadowoleni ze zmian w menu fast-foodowego giganta, które mocno się rozrosło, z natłoku ofert specjalnych i tymczasowych, trudnego otoczenia gospodarczego i błędów marketingowych - poinformowała telewizja CNBC.

Franczyzobiorcy w najnowszej ankiecie wypowiedzieli się na temat swoich przewidywań na najbliższe miesiące dotyczących sprzedaży i wyników. W skali od 1 (całkowity pesymizm) do 5 (całkowity optymizm) średnio wskazywali zaledwie 1,84. To najgorszy rezultat od czasu rozpoczęcia tego typu badań w 2003 r.

Janney przewiduje, że w czerwcu spadek sprzedaży w lokalach McDonalds w Stanach Zjednoczonych spadł o 2,6 proc. W zapowiedziach na lipiec mówi się o spadku rzędu 1,8 proc.

McDonalds ma aktualnie w USA najgorszą passę od marca 2003 r. Fast-foodowa sieć zanotowała spadki sprzedaży w sześciu z siedmiu miesięcy do maja 2014 r. (włącznie). Wyjątkiem był kwiecień, w którym sprzedaż pozostała bez zmian względem tego samego miesiąca w 2013 r.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9084

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.