Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Franczyzowe Bomi Smak Tradycji zostają w Galerii Madison

Autor: dlahandlu.pl 6 listopada 2013 22:10

Delikatesy spożywcze „Bomi Smak Tradycji", zgodnie z podpisanym przedłużeniem umowy najmu, pozostaną w gdańskiej galerii Madison na następnych kilka lat.

Bomi Smak Tradycji to sklepy, które powstają w miejscu dawnych placówek Bomi, operatorem trzech sklepów franczyzowych jest spółka Delta Pomorze. Nowy format charakteryzuje się zwiększonym asortymentem, poszerzoną ofertą produktów regionalnych, wyodrębnionymi stoiskami tematycznymi (np. ze specjałami kaszubskimi).

Większość lokalizacji po Bomi przejęły konkurencyje sieci: Alma, Biedronka, Stokrotka, Top Market. Spółka Bomi SA, która jest w upadłości likwidacyjnej podała wyniki finansowe za pierwsze półrocze br. Firma uzyskała w tym czasie 14,3 mln zł przychodów w porównaniu do 284 mln zł w analogicznym okresie roku ubiegłego. Zysk z działalności operacyjnej wyniósł 14,1 mln zł (256,2 mln zł straty w I pół. 2012). Zysk netto to 10,9 mln zł (868,2 mln zł straty w I pół. 2012 r.)

W bieżacym okresie ze wzgledu na ustanie czynników powodujących konieczność utrzymania rezerw, spółka rozwiązała rezerwy odprawy dla zwalnianych pracowników w wysokości 566 tys. zł oraz na zobowiazania rodzące obciażenia z/t umów najmu w wysokości 16.880 tys. zł. Jednoczesnie spółka zawiazała rezerwę na koszty likwidacji działalnosci w kwocie 698 tys. zł.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9038

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.