Frisco.pl: Produkty typu "fit" w okresie wiosennym notują dwucyfrowy wzrost sprzedaży

Autor: dlahandlu.pl 6 maja 2015 11:04

Z roku na rok w okresie wiosennym dynamicznie zwiększa się sprzedaż produktów typu fit przez internet – wynika z analizy e-supermarketu Frisco.pl

Od kwietnia do czerwca 2014 wzrost ten sięgał niemal 40 proc. w porównaniu z danymi sprzed roku. Również obecnie na wiosnę widać już wzmożone zainteresowanie e-klientów taką żywnością. Na zakup zdrowych lekkich artykułów w miesiącach wiosennych rok temu zdecydowało się 84 proc. z nich, z czego zdecydowaną większość stanowiły kobiety – 86 proc. Produkty fit, w tym ciemne pieczywo, warzywa, owoce czy ryby zawierało prawie 91 proc. internetowych zamówień. Wśród najchętniej zamawianych artykułów znalazły się woda, jogurt naturalny, waniliowy serek homogenizowany, a także banany i rzodkiewka.

- Z naszych danych wynika, że niemal każda kategoria fit w okresie wiosennym notuje dwucyfrowy wzrost sprzedaży rok do roku. Na pierwszym miejscu pod tym względem plasuje się pieczywo ciemne, którego sprzedaż rośnie r/r nawet o 88 proc., a kolejne pozycje na podium zajmują kiełki i owoce. Jak widać na wiosnę chcemy więc jeść nie tylko lekko, ale i coraz bardziej świeżo. We Frisco.pl klientom zapewniamy szeroki wachlarz tego typu produktów, w efekcie udział żywności fit w tym okresie odpowiada za ponad 22% sprzedaży – mówi Nicolas Jedraszak, prezes internetowego Frisco.pl.

Analiza Frisco.pl pokazuje,że obok wody (68 proc. zamówień) znajdowały się w nim warzywa (55 proc.), a przede wszystkim rzodkiewka, pomidory, papryka czerwona, zielone szparagi oraz cukinia. Blisko połowa zamówień obejmowała też jogurty naturalne (49 proc.) oraz owoce (47 proc.). Z tych oprócz popularnych bananów klienci najczęściej na wiosnę zamawiali awokado, cytryny, pomarańcze i gruszki. W co czwartym e-koszyku lądowały płatki (27 proc.), a w co piątym - kiełki (22 proc.). Co szóste zamówienie zawierało pieczywo ciemne (17 proc.), a także ryby i maślanki – (po 16 proc.).

 Analiza Frisco.pl została opracowana na podstawie zamówień zrealizowanych na terenie Polski w okresie kwiecień-czerwiec 2014. Do porównania wykorzystane zostały dane z analogicznego okresu rok wcześniej. Za produkty fit na potrzeby analizy uznane zostały warzywa, owoce, kiełki, zioła, jogurty, kefiry i maślanki, ryby, pieczywo ciemne, płatki śniadaniowe, woda oraz mleko 0% i 0,5%.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    6,38

  • Min

    4,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9483

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.