Frisco.pl ​​wycofuje ​​ze ​​sprzedaży ​​jaja​​ z ​​chowu ​​klatkowego

Autor: dlahandlu.pl 11 września 2017 13:00

Polski supermarket online Frisco.pl deklaruje wycofanie ze sprzedaży jaj z chowu klatkowego do 2025 roku. W Polsce to trzynasta deklaracja sieci handlowej o rezygnacji ze sprzedaży jajek
klatkowych. W ostatnich miesiącach takie zobowiązania ogłosiły Intermarche i Tesco. Pierwsze deklaracje zostały ogłoszone rok temu.

Zgodnie z rosnącym trendem dbania o dobrostan zwierząt hodowalnych oraz oczekiwaniami coraz szerszej rzeszy konsumentów, Frisco.pl postanowiło wycofać ze sprzedaży jajka „trójki”.

 ​– Wsłuchujemy się w potrzeby naszych klientów, dlatego podjęliśmy decyzję o wycofaniu ze sprzedaży jaj z chowu klatkowego. Nasza oferta już teraz jest bogata w jaja od kur z wolnego wybiegu czy ekologiczne jaja BIO, które cieszą się wśród klientów Frisco.pl największą popularnością. Naturalnie więc wpisujemy się w trend wspierania i promowania zrównoważonych praktyk produkcji, który jest ważny także dla naszych klientów ​– powiedział Tomasz Dębowski, dyrektor marketingu Frisco.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,49

  • Śr

    3,60

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9483

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.