Frosta startuje z kampanią w internecie

Autor: pr 27 października 2011 10:36

27 października br. wystartuje wizerunkowo-informacyjna kampania internetowa poświęcona nowym warzywom marki FRoSTA.

Producent mrożonek przygotował internetową kampanię poświęconą warzywom na patelnię. Odbywa się ona równolegle z kampanią telewizyjną nowych warzyw marki FRoSTA. Ma na celu zaprezentowanie oferty produktowej oraz budowanie wizerunku marki jako producenta mrożonych mieszanek warzywnych z różnych kuchni świata.

Zastosowane w kampanii banery reklamowe w niekonwencjonalny sposób prezentują składniki nowych, międzynarodowych warzyw na patelnię marki FRoSTA. Przy zdjęciach apetycznych warzyw widnieją pytania: Jak to robią Włosi? Lubisz jak jest ostro? Spróbujesz egzotycznych pozycji? -  Nasza grupa docelowa jest wymagająca i nie zadowoli się standardowymi reklamami. Dlatego postawiliśmy na żartobliwą konwencję, aby zwrócić uwagę naszych konsumentów i zachęcić do poznania nowych warzyw FRoSTY. Jednocześnie te przewrotne skojarzenia oddają międzynarodowy charakter, zdecydowany smak i różnorodność naszych warzyw na patelnię - wyjaśnia Aleksandra Wysocka, marketing manager.

Kampania on-line realizowana będzie w serwisach grupy Gazeta.pl, wyszukiwarce Google.pl, portalu kulinarnym Gotujmy.pl, oraz platformach VOD. Autorem kreacji graficznych jest agencja GoldenSubmarine. Za planowanie mediów jest odpowiedzialna agencja Media Contacts. Kampania będzie obecna w Internecie do 30 listopada br. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,49

  • Śr

    5,11

  • Min

    3,89

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6609
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.