FRSiH 2018: Konsument jutra decyduje o przyszłości handlu

Autor: dlahandlu.pl 22 października 2018 18:02

FRSiH 2018: Konsument jutra decyduje o przyszłości handlu Fot. materiały prasowe PTWP

Konsument przyszłości już się narodził i oczekuje od branży spożywczej i handlowej, nie tylko tego, by zaspakajała jego obecne potrzeby, ale aby odkrywała jego przyszłe oczekiwania. Optymizm konsumencki otwiera portfele na produkty prozdrowotne, jakościowe i innowacyjne, a docelowo na takie, które będą leczyć i przedłużać życie. To uruchamia nowe pokłady możliwości dla firm spożywczych. Podyskutujemy o nich podczas sesji handlowych na Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2018 - największej konferencji dedykowanej sektorowi spożywczemu oraz handlowemu w Polsce już 5-6 listopada 2018 w Hotelu Sheraton w Warszawie.

ZAREJESTRUJ SIĘ JUŻ DZIŚ

POLECAMY SZCZEGÓLNIE SESJE::

Pop czy jazz jaki nurt zwycięży na krajowej scenie detalicznej? 

Obraz rynku, główni gracze, dominujące strategie

Sieci handlowe wierzą w przyjemność zakupów, a konsumenci?

Demokratyzacja jakości: od marek premium do popularnych - jakim kierunku zmierza rynek?

Inwestor lekiem na wszelkie bolączki – postępy konsolidacji sektora

Rocznica niepodległości, mundial, patriotyzm zakupowy - okazja czyni promocję

Jak zakaz handlu zmienia zachowania konsumenta?

Future retail: Omnichannel, Digital, E-commerce



Sklepy przyszłości jako centra wystawowe i centra rozrywki



Dopasować ofertę do klienta i budować lojalność – personalizacja dzięki nowym technologiom

Nowy poziom konkurowania dzięki analizie danych i znajomości profili klientów

Nowe formy płatności – handel bezgotówkowy w standardzie

Sklep bezobsługowy przyszłością convenience?

Rentowność w e-grocery – logistyka ostatniej mili

Pokolenie online – internet kształtuje nawyki i decyzje zakupowe

Marka własna katalizatorem innowacji na rynku



W pogoni za idealnym produktem - innowacje budują pozycję marki własnej



Private label szansą na błyskawiczną reakcję na trendy konsumenckie

Marka własna - poligon doświadczalny dla sieci i producenta

Private label okiem producenta: między kością niezgody a gwarantem sukcesu

Wizerunek sieci handlowej współtworzony przez markę własną

HoReCa Trends - koncepty szyte na miarę współczesnego konsumenta



Trendy żywieniowe rozszerzają i zmieniają menu restauracji



Personalizacja w rytmie fast. To klient decyduje co dokładnie znajdzie się na talerzu

Nowe technologie, delivery, e-lojalność – wyzwania „cyfrowej” gastronomii

Trzy dekady polskiego street foodu: od przyczepy z zapiekanką do nocnych marketów. Kto wyznacza trendy?

Nowe otwarcie w gastronomii szansą dla producentów i dostawców żywności



Dawid czy Goliat - handel mierzy się z legislacyjnym naporem



WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8047
Ilość aktualnych ofert: 0
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.