FRSiH 2018: Marka własna wyróżnikiem sieci handlowych

www.portalspozywczy.pl 6 listopada 2018 13:51

FRSiH 2018: Marka własna wyróżnikiem sieci handlowych FRSiH 2018, fot. Żelazna Studio

Marka własna może być wyróżnikiem sieci handlowych, które już zaczęły wyznaczać trendy w tym obszarze – mówili uczestnicy debaty „Marka własna katalizatorem innowacji na rynku” podczas XI Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

- Uważam, że marka własna nie musi już konkurować z produktem markowym, mogą iść ręka w rękę, uczyć się od siebie i razem iść do przodu. Można uczyć się wspólnie mocno rozwijać ten rynek i odpowiadać na potrzeby konsumentów - mówiła analityk firmy Mintel.

- Dyskonty są najbardziej powiązane z tym co się dzieje w marce własnej i coraz bardziej stają się innowatorem – podkreślała też Honorata Jarocka.

Waldemar Gawłowski wskazał zaś, że marka własna stała się marką innowacyjną i zmierza w kierunku zdrowych i naturalnych produktów. – Teraz to będzie miało przyszłość, bo konsument coraz bardzie zwraca uwagę na to co je i czyta etykiety. I to jest właśnie droga dla marki własnej – powiedział.

Robert Kremser ocenił z kolei, że marka własna nie powinna wdawać się w batalie z brandami, bo dla wszystkich jest miejsce na rynku, a  jednak może pokazać też dużą siłę. - Niejednokrotnie te wielkie światowe koncerny - - chociaż niejednokrotnie o tym nie wiemy -  inspirowały się zmianami w markach własnych i zaczęły naśladować to, co produkują marki. I to świadczy o tym, że marki własne mogą kreować trendy na rynku – powiedział Robert Kremser.

Paweł Skrzypczak z Primaviki również stwierdził, że dla wszystkich jest miejsce na rynku. - Marka własna zmierza do współpracy z brandami, a dla jednych i dla drugich jest miejsce. Na pewno też sieci mają dużo większą siłę przebicia, komunikacji i dotarcia do konsumenta – mówił Paweł Skrzypczak.

Arleta Sobierajczyk wskazała na koniec debaty, że kierunek w jakim zmierza marka własna to dostarczanie wysokiej jakości produktów, inspirowanie i kreowanie trendów edukowanie, wprowadzanie nowości i unikatowych produktów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,98

  • Śr

    3,97

  • Min

    2,97

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7882
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.