FRSiH 2018: Produkt przemawia do klienta - co komunikuje nam opakowanie (pełna relacja)

Autor: dlahandlu.pl 10 listopada 2018 10:06

FRSiH 2018: Produkt przemawia do klienta - co komunikuje nam opakowanie (pełna relacja) fot. PTWP

Podczas debaty "Produkt przemawia do klienta - co komunikuje nam opakowanie" w czasie XI FRSiH paneliści zastanawiali się jakie cechy tworzą idealne opakowanie, co stanowi o ekskluzywności opakowań premium i jak atrakcyjnie, ale uczciwie komunikować walory opakowanych produktów.


Mateusz Kowalewski, prezes Hortimex Plus zauważył, że w latach 90-tych dominował czynnik cenowy, więc producenci szukali rozwiązań niskokosztowych, czyli dodatków. Obecnie o wyborze żywności decyduje czynnik prozdrowotny, więc producenci oczyszczają etykiety. - Z tego powodu nasi klienci mają obecnie przed sobą wyzwanie efektywnego i zgodnego z prawem pokazania składu produktów oraz wartości odżywczych. Konsumenci poszukują prostej informacji czy coś jest zdrowe czy nie. Legalnie wyprodukowana żywność nigdy nie jest niezdrowa, ale pewne składniki powinniśmy spożywać z ostrożnością. Na rynku toczy się więc swoista gra z konsumentem, który chce kupować żywność naturalną, a producentom zależy na takim komunikowaniu, właściwości ich produktów, by klient myślał, że ich produkt jest naturalny. np. sugerując, że napój jest sokiem. Zdarza się też umieszczenie informacji, że produkt nie zawiera cukru, a w rzeczywistości zawiera sok jabłkowy który z punktu widzenia wartości odżywczych ma w sobie cukier tylko pod inną postacią. To są działania nieuczciwe, ale się zdarzają - zauważył Mateusz Kowalewski.

Młodzi konsumenci tzw. Henrykowie (dobrze zarabiający, ale jeszcze nie bogaci) poszukują transparentności i nawet wobec producentów, którym ufają reprezentują postawę "sprawdzam" - zauważyła Marta Kranoborska, wiceprezes zarządu spółki Mirko.



WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,49

  • Śr

    5,94

  • Min

    4,39

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6037

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.