PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY
  • Partner portalu

FRSiH 2019: Trzeba przekonać konsumentów, że warto płacić więcej za ekologiczne opakowania

Autor: dlahandlu.pl 19 listopada 2019 15:06

Jak stworzyć opakowanie, które pomoże produktowi wyróżnić się na półce? Czy tworząc je warto połączyć siły z innymi przedsiębiorcami? Zdaniem Paula Daviesa, prezesa zarządu Carlsberg Polska, jak najbardziej. – Tu nie w wielkości przedsiębiorstwa tkwi siła, ale w pomysłowości. Wraz z partnerami już w 2015 roku zaczęliśmy pracować nad papierową butelką, która oprócz tego, ze jest ekologiczna, ma zachować także pożądany smak piwa. W październiku br. zaprezentowaliśmy dwa nowe prototypy butelek z włókna roślinnego. Jest to kontynuacja naszych prac nad innowacyjnymi, zrównoważonymi opakowaniami – mówił podczas XII Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Zdaniem Paula Daviesa, prace nad ekologicznymi rozwiązaniami, nie są dla Carlsberga kwestią wyboru, ale obowiązkiem. – My to po prostu musimy zrobić! Butelki zwrotne przechodzą przez łańcuch około 20 razy, poziom zwrotów jest duży – podkreślił panelista.

Czy opakowanie może być dla konsumentów komunikatem? - W sierpniu 2018 roku zrobiliśmy silną marketingowo rzecz – wypuściliśmy na rynek Snap Pack, czyli sześciopak piwa, w którym zrezygnowaliśmy z folii używanej do owijania wielopaków. Snap Pack skleja puszki ze sobą za pomocą kropli specjalnego kleju. Oprócz tego, że wyeliminowaliśmy z tych opakowań plastik, osiągnęliśmy również pozytywny PR dla marki. Ale jesteśmy dopiero na początku podróży, trzeba czasu, aby przekonać klientów, by zapłacili za takie rozwiązania więcej – podsumował Paul Davies.

Czytaj więcej: Gospodarka obiegu zamkniętego. Opakowanie przyszłości pilnie poszukiwane 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,20

  • Śr

    1,01

  • Min

    0,65

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7520
Ilość aktualnych ofert: 501740

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.