FRSiH: Dyskonty zatrzymały pochód marek własnych

Autor: www.dlahandlu.pl 17 października 2016 16:55

Pochód marek własnych w Polsce został zahamowany m.in. przez największe sieci dyskontowych. One przecież zarabiają na produktach branżowych. To widać na półkach sklepowych. Konsumenci głosują portfelami a handel to widzi. Udział marek własnych już nie rośnie – mówił Jacek Migrała, dyrektor generalny Zott Polska podczas FRSiH.


 - Są sieci, które forsują marki własne, ale są to mniejsze podmioty. One tego trendu na zatrzymają. Marki brandowe w ciągu ostatnich kilku lat pokazały, że są w stanie dla handlu wygenerować wartość dodaną. Promocje organizowane w sieciach wynikają z walki między podmiotami na rynku, ale również z tego że marki brandowe zaczynają zyskiwać. Pamiętajmy jednak, że brand wymaga inwestycji – podsumował Jacek Migrała. 

IX Forum Rynku Spożywczego i Handlu to dwa dni debat, w tym 17 paneli dyskusyjnych, kilkadziesiąt wystąpień i prezentacji uznanych polityków, ekspertów, szefów firm i analityków, to także ok. 100 panelistów i ponad 1000 gości z kraju i zagranicy. 

W tym roku temat otwierającej debaty brzmi "Innowacje i jakość motorem sukcesu polskiej branży spożywczej". 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Britcom5 2016-10-17 21:43:24

    "Są sieci, które forsują marki własne, ale są to mniejsze podmioty" - czy LIDL to też mniejszy podmiot ? 70% przychodów to marki własne i format sprawdza się na całym świecie. To małe podmioty są zdane na brandy a strategia od promocji do promocji to żadna strategia.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,49

  • Śr

    6,03

  • Min

    4,44

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8783

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.