FRSiH: Influencer, celebryta, trendsetter - czy za każdą rozpoznawalną marką powinna stać znana osoba?

www.portalspozywczy.pl 18 września 2018 13:33

FRSiH: Influencer, celebryta, trendsetter - czy za każdą rozpoznawalną marką powinna stać znana osoba? fot. materiały prasowe PTWP

"Influencer, celebryta, trendsetter - czy za każdą rozpoznawalną marką powinna stać znana osoba?" - to tytuł debaty, która odbędzie się pierwszego dnia XI Forum Rynku Spożywczego i Handlu (5-6 listopada 2018 r.; Hotel Sheraton, Warszawa).

Podczas debaty zatytułowanej "Influencer, celebryta, trendsetter - czy za każdą rozpoznawalną marką powinna stać znana osoba?" menadżerowie firm spożywczych, marketerzy oraz znane twarze produktów i firm będą wspólnie dyskutować o tym jak kreować wizerunek marek.

Kluczowymi zagadnieniami panelu będą:

· Social media inspirują, promują, hejtują: na straży dobrego, czyli walka z czarnym PR-em i mitami wokół polskich marek

· Celebryci i mikroinfluencerzy – jak wpływają na postrzeganie produktu

· Bloger znaczy więcej niż puchary – siła opinii

· Facebook, Instagram, Snapchat, Pinterest miejscami pierwszego kontaktu z konsumentem

· Coraz bliżej konsumenta – nowe pomysły na promocję marek i budowę nawyków konsumenckich

· Nie tylko millenialsi. Potrzeby grupy „silver generation” – jak wspierać marki zadowalające pokolenie 50+;

Swoimi spostrzeżeniami podzielą się z nami m.in.: David Gaboriaud, kucharz, kulinarny coach; Rafał Krauze, Country Manager, trnd Polska; Anna Sambor, wiceprezes zarządu, Bakalland; Tomek Woźniak, trendsetter kulinarny.

Ruszyła rejestracja na XI Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2018. ZAREJESTRUJ SIĘ JUŻ DZIŚ!

Zachęcamy do zapoznania się z pełną agendą wydarzenia, a w niej m.in.:

- Sukcesy i wyzwania – trzy dekady budowy polskiego biznesu spożywczego
- Konsolidacja. W oczekiwaniu na boom na rynku fuzji i przejęć
- Produkt i firma spożywcza „nowej ery”
- Potencjał Przemysłu 4.0 - fakty i mity
- Jak skutecznie rozwijać eksport w dobie embarga, protekcjonizmu i wojen handlowych?
- Dawid czy Goliat - handel mierzy się z legislacyjnym naporem
- Future retail: Omnichannel, Digital, E-commerce
- Społeczna odpowiedzialność firm FMCG i sieci handlowych
- HoReCa Trends - koncepty szyte na miarę współczesnego konsumenta

Forum Rynku Spożywczego i Handlu to dwa dni debat, warsztatów i spotkań z prezesami i dyrektorami spółek spożywczych i handlowych, ekspertami oraz analitykami rynkowymi.

XI Forum Rynku Spożywczego i Handlu odbędzie się w dniach 5-6 listopada w Hotelu Sheraton w Warszawie. Konferencji będzie towarzyszyła wieczorna Gala (5 listopada), podczas której wręczymy wyróżnienia w ramach plebiscytów Certyfikat Dobry Produkt i Food & Retail Start-Up Star. Przyznamy także redakcyjne Nagrody Rynku Spożywczego i Handlu firmom, które w minionym roku przeprowadziły ważne transakcje, wyróżniły się pozycją rynkową oraz innowacjami.

Szczegóły na www.frsih.pl 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • ccv 2018-09-24 08:45:40

    odpowiedź jest prosta, wszechobecna megamanipulacja, zakłamanie i indoktrynacja ludu wyrobiła takie nawyki, że to właśnie autorytet, niezależnie z jakiej dziedziny życia - lansuje style, zachowania, zwyczaje, wszelkiego rodzaju debilizmy - i dzieje się to za pomocą mediów. Tak nasze tzw. władze wprowadzają do obiegu kłamstwa, oszustwa, przekręty itp. do obiegu. Dysponując tzw. autorytetami są w stanie przyklepać każdą informację. Lud niestety wyzbył się samodzielnego myślenia i dlatego jest jak jest, można to stado ciągnąć w przepaść za pomocą jednego wprawnego manipulatora.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9310

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.