FRSiH: Konsumenci chcą tworzyć realną więź z markami

www.portalspozywczy.pl 15 listopada 2017 17:24

- Właściciele wielu marek spożywczych w Polsce deklarują, że nasłuchują potrzeb konsumentów, oczekują od nich pewnego rodzaju feedbacku na temat tego co się dzieje z ich produktem. Czy tak naprawdę jest - ja tego nie wiem. Wiem jednak, że z badań wynika, że zwykły konsument końcowy chciałby stworzyć realną więź z marką - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Rafał Krauze, Country Manager w trnd Polska.

 - 58 proc. badanych deklaruje, że chciałoby mieć swój głos w rozwoju marek. Na świecie to się już dzieje, konsumenci faktycznie mają realny wpływ na rozwój asortymentu firm. Myślę, że u nas potencjał rozwoju w tym zakresie jest olbrzymi - dodaje Rafał Krauze.

Jego zdaniem na pewno działania w social mediach są koniecznością dla każdej marki. Jednak wyzwaniem dla wszystkich marek jest przemyślana strategia social media i dobry pomysł na komunikację z konsumentami. - W każdej firmie powinien był ktoś odpowiedzialny za dialog marki z konsumentem. Bo to jest dialog, a nie jest komunikacja pasywna z lat 90-tych. Marka powinna wziąć pod uwagę, że po drugiej stronie jest żywy człowiek, który czuje, ma swoje doświadczenia, interferuje - zapewnia Rafał Krauze.

I podkreśla, że Facebook będzie się rozwijał, będzie wciąż wychodził naprzeciw markom, głównie z targetowaną reklamą, która będzie się pokazywać konkretnym osobom lub w konkretnym kontekście. - Marki powinny wziąć to pod uwagę - dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,13

  • Śr

    6,29

  • Min

    4,53

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9455

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.