Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

FRSiH: Trend patriotyzmu konsumenckiego jest skorelowany z trendem prozdrowotnym

www.portalspozywczy.pl 21 października 2016 19:43

Trend patriotyzmu konsumenckiego jest skorelowany z trendem prozdrowotnym i jest to domena klienta zamożnego i wielkomiejskiego - mówił Piotr Trudnowski, członek zarządu Klubu Jagiellońskiego w trakcie debaty: "Handel odpowiada na trendy: patriotyzm zakupowy, zdrowa żywność, convenience" podczas IX Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

– Uruchomiliśmy aplikację Pola, która sprawdza, czy produkt jest polski. Dziś mamy 300 tys. użytkowników i myślę, że trend patriotyzmu konsumenckiego będzie bardzo szybko rósł – mówił Piotr Trudnowski, członek zarządu Klubu Jagiellońskiego.

Dodał, że ten trend jest skorelowany z trendem prozdrowotnym i jest to domena klienta zamożnego i wielkomiejskiego. – Na przykład drogie soczki w fast foodach stylizowane są na produkty polskie, a nie zagraniczne.

- Nasza aplikacja została ciepło przyjęta w środowiskach wegetariańskich. Polski produkt jest utożsamiany ze zdrowym produktem – konsumenci uważają, że polskie produkty są bardziej naturalne – tłumaczył Piotr Trudnowski.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9562

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 565497

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.