Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Frugo odświeża logotyp, etykietę i hasło reklamowe

Autor: wirtualnemedia.pl 10 lipca 2015 10:47

Frugo odświeża logotyp, etykietę i hasło reklamowe Frugo w nowej oprawie graficznej, Fot. Foodcare

Napój Frugo (produkowany przez FoodCare) zyskał nową identyfikację wizualną i hasło przewodnie „Follow your colour”. Z początkiem lipca ruszyła kampania reklamowa marki - podają wirtualnemedia.pl.

Zmiana identyfikacji Frugo obejmuje odświeżenie logotypu i etykiet napoju oraz wprowadzenie nowego hasła głównego: „Follow your colour”.

Rebrandingiem marki zajęła się agencja Sieberthead. Opakowania w nowej oprawie pojawiły się w sprzedaży w maju. Jednocześnie oferta produktowa została rozszerzona o Frugo w półlitrowej butelce plastikowej oraz wodę Frugo Juicy Water o smaku cytryny i truskawki.

 Od początku lipca prowadzona jest kampania reklamowa pod hasłem „Frugolution”. Ma podkreślać buntowniczy, młodzieżowy charakter marki, dlatego w reklamach występują młode osoby wyrażające się na różne sposoby (ubrania, tatuaże, graffiti) poprzez kolory.

Nowa kampania obejmuje telewizję, internet, outdoor, punkty sprzedaży (materiały POS) oraz eventy. W telewizji spoty będą emitowane do połowy sierpnia.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,79

  • Śr

    3,93

  • Min

    2,91

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9302

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.