Fundusz YouNick Mint zainwestował 800 tys. zł w Sellizer.pl

Autor: dlahandlu.pl 16 listopada 2018 11:44

Sellizer.pl, narzędzie monitorujące i analizujące pliki dołączane do maili, pozyskał 800 tys. zł na dalszy rozwój. W sukces startupu uwierzył fundusz inwestycyjny YouNick Mint.

Dzięki Sellizer, sprzedawca dostaje informacje na temat: kiedy i czy w ogóle plik został otwarty, ile razy odbiorca go otworzył, czy przesłał go dalej, ile czasu spędził na poszczególnych stronach. Dzięki temu sprzedawca wie, którzy klienci są faktycznie zainteresowani ofertą, a dane analityczne pozwolą mu przygotowywać dokumenty dopasowane do potrzeb odbiorcy. 

Platforma oficjalnie zadebiutowała w połowie września. Sellizer pracuje aktualnie nad rozbudową narzędzia o integracje z najważniejszymi systemami CRM. Planowane jest także wdrożenie rozwiązania działającego w oparciu o machine learning.

Inwestycja dokonana została przy wsparciu funduszy NCBiR z programu BRIdge Alfa. Na początku roku fundusz ogłosił inwestycję w Edwarda - inteligentnego asystenta działów sprzedaży.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,69

  • Śr

    2,48

  • Min

    1,29

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6351

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.