Galeria Jurajska pół roku szukała operatora spożywczego - wybrano Biedronkę

Autor: pr, dlahandlu.pl 25 kwietnia 2017 10:50

Pierwsze trzy miesiące 2017 roku okazały się dla Galerii Jurajskiej rekordowe pod względem frekwencji. Od stycznia do marca centrum handlowe odwiedziło aż 1,55 miliona osób. To o ponad 2% więcej niż przed rokiem.

Ale powodów do zadowolenia Galerii Jurajskiej dostarcza nie tylko frekwencja, także obroty. Te, pomimo braku operatora spożywczego, utrzymują się na mocnym plusie. – Otwarcie finansowe 2017 roku wypada bardzo korzystnie dla najemców. Trend zapoczątkowany jeszcze w 2016 roku wciąż się utrzymuje – mówi dyrektor Galerii Jurajskiej Roman Bugajczyk.

W obiekcie pojawi się Biedronka. Portugalska sieć detaliczna w galerii uruchomi swój mający 1318 mkw. supermarket. Pierwszy w tej części Częstochowy. – Liczymy, że nowy sklep przyciągnie kolejne rzesze klientów, tym razem wybierające Galerię Jurajską ze względu na atrakcyjną i przystępną cenowo ofertę spożywczą – mówi.

Wybór Biedronki na nowego najemcy zajął Galerii Jurajskiej kilka miesięcy. – Ponad pół roku prowadziliśmy rozmowy z różnymi sieciami, poszukując partnera, który spełni wszystkie oczekiwania naszych klientów, a jednocześnie będzie marką doskonale znaną i rozpoznawalną. Biedronka, działająca już w różnych galeriach handlowych w Polsce, a także przy znanych deptakach handlowym, okazała się być najemcą idealnie wpisującym się w nasze oczekiwania – mówi Roman Bugajczyk.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Wioletta 2017-04-26 20:51:00

    Chyba dobry ofset dali.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,59

  • Śr

    1,73

  • Min

    1,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8059

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 557388

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.