Galeria Malta stworzyła portal i program motywujący dla najemców

Autor: pr 21 kwietnia 2016 12:16

Galeria Malta uruchomiła dla najemców specjalny portal, który jest elementem długofalowego programu Malta Quality. T

Z początkiem kwietnia w Galerii Malta ruszył portal dla najemców – nowe narzędzie usprawniające komunikację z dyrekcją centrum. Po zalogowaniu aktywni użytkownicy otrzymują informacje dotyczące najbliższych wydarzeń i inwestycji w Galerii Malta, a także najważniejsze wiadomości z rynku centrów handlowych i handlu detalicznego. Mogą szybko przesłać własne materiały promocyjne do publikacji na stronie internetowej i fanpage’u Galerii Malta na Facebooku. Łatwo skontaktują się z dyrekcją centrum, zgłoszą swoje uwagi, zostaną zaproszeni na spotkania Rady Galerii Malta i przygotowane dla nich warsztaty branżowe.

Poza tym portal stanowi platformę do obsługi Malta Quality Awards – startującego właśnie programu motywacyjnego dla najemców i ich pracowników. Jego celem jest stworzenie
w Galerii Malta mechanizmów wzajemnej, ściślejszej współpracy z dyrekcją centrum i do podnoszenia jakości usług świadczonych na terenie galerii. Po zalogowaniu najemcy mogą znaleźć aktualne informacje o programie, sprawdzić swoje miejsce w rankingu i liczbę punktów otrzymanych za zaangażowanie w życie galerii. Dla zwycięzców dyrekcja Galerii Malta przygotowała nagrody.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    13,49

  • Śr

    6,82

  • Min

    4,44

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7941

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 557388

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.