Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Galeria Pomorska z kompleksowym wdrożeniem beaconów

Autor: pr, dlahandlu.pl 29 maja 2015 09:29

Galeria Pomorska, jako pierwsze centrum w regionie wdrożyło, wspólnie z firmą Qpony.pl, technologię budowania relacji z klientami w oparciu o lokalizację. Infrastruktura wykorzystuje beacony krakowskiego start-upu Kontakt.io, które umożliwiają precyzyjną mikro-lokalizację. Komunikacja możliwa jest dzięki zasięgowi aplikacji Qpony- z której w całej Polsce korzysta ponad 250 000 użytkowników miesięcznie.

W Galerii Pomorskiej system działa na 17 nadajnikach, które zostały rozmieszone w taki sposób, aby w każdej chwili klient był w zasięgu przynajmniej dwóch z nich.

Tylko w pierwszym tygodniu od implementacji użytkownicy będący w okolicy Galerii otrzymali 4637 notyfikacji na telefon z informacją o promocji -20% w KappAhl, dostępnej tylko w Galerii Pomorskiej. Codziennie około 700 klientów znajduje się w zasięgu beaconów. Informacje o bieżących ofertach w Galerii Pomorskiej trafiają do 15% z nich.

- Liczby te cały czas rosną również dzięki zaangażowaniu Galerii w popularyzację aplikacji Qpony, w której dostępne są wszystkie oferty rabatowe Galerii Pomorskiej. Budowanie zaangażowania klienta centrum i dostarczanie jemu wartości poprzez kanał mobilny jest częścią naszej długoterminowej strategii - mówi Izabella Knitter-Chmara, marketing manager Galerii Pomorskiej.

Galeria Pomorska jest trzecim centrum handlowym w Polsce, które zdecydowało się na wdrożenie technologii BLE i kolejnym, które postanowiło wykorzystać zasięg aplikacji Qpony.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    0,65

  • Śr

    0,29

  • Min

    0,14

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9558

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 550351

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.