Galerie Gemini Park stawiają na relacje z lokalnymi społecznościami

Autor: dlahandlu.pl 11 kwietnia 2019 09:40

Galerie Gemini Park stawiają na relacje z lokalnymi społecznościami Fot. materiały prasowe

Działania z zakresu community relations odgrywają coraz ważniejszą rolę nie tylko w marketingu galerii. Mają także znaczący wpływ na postrzeganie centrum handlowego przez społeczność lokalną.

Dobre relacje ze społecznością lokalną procentują. Centra handlowe mocno zaangażowane w życie swojego sąsiedztwa i miasta nie tylko są lepiej postrzegane przez klientów, ale mają także mocniejszą pozycję na lokalnym rynku. 

- Taki kierunek pozwala lepiej osadzić galerię w jej naturalnym otoczeniu. Tworzy także emocjonalny związek klienta z obiektem, a tym samym ma kolosalny wpływ na to, jak galeria jest odbierana. Im obiekt jest bardziej zaangażowany, tym staje się bliższy mieszkańcom, bo przestają w nim widzieć tylko ofertę handlową – mówi Kinga Witek, dyrektor ds. marketingu i PR Gemini Park Tarnów.

Przez najbliższe dwa lata galeria w kampaniach reklamowych pokazywać będzie ludzi związanych ze swoim miastem. W sumie w kilkudziesięciu odsłonach pojawi się blisko 100 tarnowian. 

Także Gemini Park Tychy planuje rozwijać ten kierunek, chociaż w nieco inny sposób. Obiekt sięgnie m.in. po projekty edutainment’owe, łączące edukację z rozrywką, realizowane wspólnie z lokalnymi instytucjami. W jeszcze innym kierunku idą działania community relations w Gemini Park Bielsko-Biała. Galeria w bieżącym roku nastawia się przede wszystkim na dalszy rozwój relacji z organizacjami pozarządowymi (NGO), tym samym wspierając kilkanaście inicjatyw.

- Galerie się zmieniają, nie są już „wyspami handlowymi” w mieście. Zaangażowanie w sprawy lokalne i lokalna współpraca na stałe wpisuje się w CSR, ale także w cała filozofię działania galerii w mieście. Dzięki temu obiekt postrzegany jest przez pryzmat nie tylko oferty handlowej, ale także przez pryzmat swojego zaangażowania i projektów ważnych dla mieszkańców. W efekcie staje się elementem miejskiej tkanki, nierozerwalnym z życiem miasta – dodaje Dworak.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,19

  • Śr

    1,01

  • Min

    0,64

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6853
Ilość aktualnych ofert: 98942

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.