Galerie społecznościowe przyszłością rynku centrów handlowych

Autor: dlahandlu.pl 3 stycznia 2019 11:00

Galerie społecznościowe przyszłością rynku centrów handlowych Fot. materiały prasowe

Potrzeby i oczekiwania Polaków względem centrów handlowych ewoluują. W opinii konsumentów idealna galeria to dziś miejsce, w którym nie tylko są setki sklepów dających tysiące możliwości zrobienia zakupów. Aż 93 proc. Polaków jest zdania, że galeria handlowa powinna przede wszystkim dostarczać pozytywnych wrażeń.

Jak informują przedstawiciele Gemini Park Bielsko-Biała, 88% Polaków uważa, że galeria handlowa ma poprawiać nastrój. Wśród cech niezbędnych konsumenci wymieniają także ofertę, ale rozrywkową, infrastrukturę zachęcającą do odpoczynku w galerii, a także możliwość załatwienia wielu spraw pod jednym dachem. 

W Polsce coraz mocniej rozwijają się galerie społecznościowe, czyli obiekty, które zachęcają swoją ofertą i infrastrukturą nie tylko do zakupów, ale także do zabawy, spotkań z przyjaciółmi,  uczestnictwa w wydarzeniach, integracji i budowania społeczności. To również galerie, w których dynamicznie rozwija się oferta rozrywkowa oraz usługi.

- Rynek się zmienia, bo zmienia się konsument. Ten młodnieje. Do głosu dochodzi pokolenie, dla którego ważne jest budowanie społeczności, kolekcjonowanie przeżyć i doświadczenie poza zakupowe. To znacząco wpływa na rynek retail. Galerie stoją bowiem w obliczu wyzwania, jak przyciągnąć i zatrzymać klienta, dla którego oferta handlowa nie jest dziś najważniejszym elementem w centrum handlowym – mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała.

 Na tym tle doskonale sprawdza się format galerii społecznościowej. – Mocne postawienie np. na ofertę rozrywkową, rozwój własnej infrastruktury w kierunku leisure&activity czy usług sprawia, że centrum handlowe może dziś zawalczyć o klienta szukającego czegoś więcej niż ciekawych sklepów. Pozwala to także obiektowi budować wokół siebie emocje, wpływające na częstotliwość wizyt i zakupów klienta – mówi.

Ten kierunek galeria Gemini Park Bielsko-Biała będzie rozwijać w 2019 roku. Na przyszły rok zaplanowano rozbudowę eko-parku, modernizację ma przejść sąsiadujący z galerią Park Strzygowskiego. Powstaną w nim m.in. trasy dla rolkarzy i trasy rowerowe. Z kolei nad rzeką Białą, dzięki Budżetowi Obywatelskiemu, powstanie zielona, miejska plaża oraz ścianka wspinaczkowa.

Gemini Park mocno inwestuje także w rozwój infrastruktury wewnątrz obiektu. W galerii zakończył się właśnie prace nad stworzeniem nowej strefy wydarzeń,  w której odbywać będą się m.in. imprezy kulturalne, wystawy i wydarzenia dla dzieci. Powstało także 10  stref wypoczynku rozsianych po całej galerii.



WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,99

  • Śr

    4,46

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6858
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.