Gemini Park: Postrzeganie galerii przez lokalną społeczność jest kluczowe dla jej sukcesu

Autor: pr 19 kwietnia 2019 09:00

Gemini Park: Postrzeganie galerii przez lokalną społeczność jest kluczowe dla jej sukcesu fot. materiały prasowe

W 2019 rok Gemini Park Tarnów wszedł z nową kampanią wizerunkową „Tarnowskie oblicza mody”. Projekt ma promować centrum handlowe, jako mocno związane z miastem i regionem. Pomaga w tym 100 zwykłych-niezwykłych mieszkańców miasta. O nietypowym projekcie opowiada Kinga Witek, dyrektor ds. marketingu i PR Gemini Park Tarnów.

W tegorocznej kampanii wizerunkowej Gemini Park Tarnów nie znajdziemy modelek. Zamiast tego pojawiają się tarnowianie. Skąd ten pomysł, aby bohaterami billboardów, reklam prasowych czy internetowych uczynić mieszkańców?

Kinga Witek: Gemini Park Tarnów to galeria lokalna, mocno związana ze swoją społecznością, od lat działająca także na jej rzecz, chociażby poprzez akcje społeczne i charytatywne. Ten znaczący element naszej działalności chcieliśmy przenieść w tym roku do naszej kampanii, pokazując jak silny po blisko 10 latach jest związek Gemini Park z jej sąsiedztwem, miastem i mieszkańcami. Celowo więc zrezygnowaliśmy z tradycyjnej komunikacji, jaka dziś towarzyszy wielu modowym centrom handlowym. Odeszliśmy od magazynowego formatu kampanii, na rzecz czegoś bliższego mieszkańcom. Modelki i ujęcia „fashion” zastąpiliśmy zwykłymi – niezwykłymi, ludźmi, którzy są szanowni w mieście, np. ze względu na swoją działalność społeczną, kulturalną, sportową czy edukacyjną.  Z tego co się zorientowaliśmy jesteśmy pierwszym centrum handlowym w Polsce, który sięgną po taką komunikację na tak duża skalę.

Faktycznie, skala projektu jest bardzo duża. Nie mówimy tutaj bowiem tylko o kilku mieszańcach w kampanii?

Kinga Witek: Mówimy o 100 osobach, które wiele dobrego zrobiły dla swojego miasta, a które zgodziły się wystąpić w naszej kampanii. Jeśli spojrzeć na skalę jest to rzeczywiście pierwsza tak duża kampania centrum handlowego w Polsce, w której pojawia się tak wielu lokalnych bohaterów. To również pierwsza kampania polskiej galerii, w której w roli ambasadorów występuje tak szeroki przekrój osobowości czy profesji. W naszej kampanii można bowiem zobaczyć sportowców, nauczycieli, społeczników, aktorów, tancerzy, dziennikarzy czy stylistów. To ludzie, którzy wiele w swoim życiu już osiągnęli i którzy mogą być dla wielu tarnowian inspiracją do działania. Jednocześnie, co było dla nas niezwykle ważne, nie są to celebryci, a ludzie, których można spotkać na co dzień na ulicy, których po prostu zna się w mieście.

 

To chyba nie jedyna ciekawostka tej kampanii, bo jeśli spojrzeć na poszczególne jej odsłony to wciąż widać modowe akcenty? Te jednak są dość zaskakujące.



WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,29

  • Śr

    1,63

  • Min

    1,08

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7058
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 708

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.