Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Getfresh: W osobistej relacji z klientem robot jeszcze długo nie zastąpi człowieka

Autor: portalspozywczy.pl 22 października 2016 14:30

Nadal najważniejsze pod kątem sprzedaży jest dla nas to żeby nasz kierowca miał dobre relacje z pracownicami administracji w firmach i przekonywał je, żeby zamawiano więcej wody, bo np. będzie cieplej. Tego elementu przez robotykę nie zastąpimy jeszcze przez jakiś czas - mówił Przemysław Szmidt, prezes zarządu Getfresh Sp. z o.o. podczas sesji tematycznej "Przemysł spożywczy. Biznes 4.0 - nowe technologie czynnikiem konkurencyjności" w ramach IX Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Przemysław Szmidt zgodził się z tezą, że mamy obecnie do czynienia z przełomem technologicznym na miarę rewolucji przemysłowej w Anglii.

- Zmiany związane z IT i robotyką są wielkie i mogą zmienić cały sposób funkcjonowania organizacji. Nie potrafię sobie wyobrazić jak kiedyś takie firmy jak nasza mogły funkcjonować bez bardzo dobrej infrastruktury technologicznej. Nie chodzi o to, że wydobywamy wodę z głębi ziemi i w sposób nowoczesny ją rozlewamy, tylko że musimy tę wodę bardzo dobrze dostarczyć do naszych klientów. Jesteśmy współczesnymi woziwodami , którzy przy pomocy transportu rozwożą towar do punktów dystrybucyjnych w całym kraju, a następnie małe ciężarówki z napisem Dar Natury jeżdżą do naszych klientów - dodał.

Prezes zarządu Getfresh przyznał, że nowoczesne technologie w firmie obejmują zarówno przepływ towaru, jak i transakcje gotówkowe.

- Codziennie otrzymujemy raport o tym ile butelek zostało sprzedanych. Kontrolujemy ten proces w interwałach jednodniowych, podobnie jak przepływ gotówki. Dzisiaj dostałem np. informację, że wykonaliśmy 92 proc. budżetu z poprzedniego dnia. Mamy 50 tys. klientów oraz 100 tys. punktów do stawiania dużych butelek. Wiemy w każdej chwili ile tego mamy i ile rozwieźliśmy - dodał.

Według Szmidta największym wyzwaniem dla firmy pozostają relacje interpersonalne, które wymykają się nowoczesnym technologiom.

- Nadal najważniejsze jest to żeby kierowca-sprzedawca miał dobre relacje z paniami z administracji i przekonał je, żeby zamawiano więcej wody, bo np. będzie cieplej. Tego elementu przez robotykę nie zastąpimy jeszcze przez jakiś czas. W naszym biznesie, podobnie jak we wszystkich innych, element osobistej relacji jest bardzo ważny - dodał.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,49

  • Śr

    1,52

  • Min

    0,68

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.