Gfk: Jak zmienić klienta „rozglądającego się” w „kupującego”?

Autor: www.dlahandlu.pl za Gfk 3 marca 2017 10:09

Największym wyzwaniem dla sprzedawców odzieży oraz innych produktów nieżywnościowych, jest dziś konwersja klientów. Jeżeli sprzedawca zrozumie drogę do zakupu, jaką pokonują jego klienci, to może zwiększyć swoje szanse na przekształcenie klientów typu „rozglądam się” w typ „kupuję”. Gfk podpowiada jak tego dokonać.

1. Optymalizuj środowisko sklepowe. Maksymalnie wykorzystaj potencjał sklepu.
2. Zapewnij doświadczenia pozytywne i pozostawiające dobre wrażenia.
3. Maksymalnie wykorzystaj kanał mobile.
4. Wykorzystaj innowacyjne technologie w celu personalizacji przekazu w czasie przebywania klienta w sklepie.
5. Wykorzystaj korzyści płynące ze strategii omnichannel, aby zbudować długotrwałą wartość i zwiększyć lojalność.
6. Sięgaj dalej. Otwórz się na klientów zagranicznych.

Aby być pewnym, że twoja marka będzie obecna w decydującym momencie, musisz właściwie opracować strategię wielokanałową. Nie wystarczy być obecnym we wszystkich kanałach sprzedaży. Trzeba również rozumieć wpływ wszystkich ważnych punktów kontaktu marki z konsumentem na ich zachowania i wykorzystać zalety każdego z tych punktów, by wzmocnić własne wypracowane wzorce konwersji określonych typów klientów.

Wykorzystujemy dane behawioralne z pomiarów pasywnych w różnych kanałach, by lepiej zrozumieć ścieżki zakupowe konsumentów i maksymalnie wykorzystać środowisko omnichannel. Każda indywidualna interakcja z marką jest inna. Pomagamy zrozumieć drogę prowadzącą do zakupu, by przekształcić klientów typu „rozglądam się” w typ „kupuję”.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,81

  • Śr

    4,34

  • Min

    2,97

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7966

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.